Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@10:39:52 GMT

جریمه ۱۸ میلیون دلاری بی‌ام‌و در آمریکا

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۶۳۳۱

جریمه ۱۸ میلیون دلاری بی‌ام‌و در آمریکا

شرکت بی‌ام و آلمان و دو زیرمجموعه آن در آمریکا توافق کردند، برای بسته شدن پرونده ارائه اطلاعات غلط درباره جزییات فروش این شرکت در آمریکا ۱۸ میلیون دلار جریمه بپردازند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، شرکت بی‌ام و آلمان و دو زیرمجموعه این شرکت به خاطر انتشار اطلاعات غلط از حجم فروش در آمریکا ۱۸ میلیون دلار جریمه به مقامات آمریکایی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیسیون اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد که بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ بی‌ام و در باره فروش خود در آمریکا اطلاعات غلط ارائه کرده و این مسئله به خودروساز آلمانی کمک کرده است تا شکاف بین فروش واقعی و هدف‌گذاری فروش خود در آمریکا را پر کند و بتواند جایگاه پیشتاز خود را در مقابل دیگر خودروسازان را حفظ کند.

تحقیقات در این زمینه از سال ۲۰۱۹ آغاز شده و بی‌ام‌و مدعی است هیچ مدرکی دال بر دست داشتن بی‌ام‌و در ارائه اطلاعات غلط به صورت عمدی وجود ندارد.

کمیسیون اوراق بهادار آمریکا می‌گوید که بی‌ام و به نمایندگی‌های فروش خود پول داده تا به صورت غلط خودروهایی که فروش نرفته را به عنوان خودروهای فروش رفته بر اساس تسهیلات عنوان کنند.

این کمیسیون آمریکایی مدعی است بی‌ام و در این زمینه سهامدارانش را درباره میزان فروش خود در آمریکا گول زده و آنها را درباره حجم تقاضا برای خودروهای بی‌ام‌و در بازار آمریکا به اشتباه انداخته است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین آمریکا آلمان دلار جریمه بی ام دبیلو اطلاعات غلط فروش خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۷۷.۸ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و رژیم صهیونیستی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رویترز، مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت آرا، بسته کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را تصویب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این بسته حمایتی به ارزش ۹۵.۳ میلیارد دلار کمک‌های امنیتی به اوکراین، اسرائیل و تایوان فراهم می‌کند.

در این بسته، ۶۰.۸ میلیارد دلار برای اوکراین جهت کمک به مبارزه با روسیه در نظر گرفته شده است. همچنین ۱۷ میلیارد دلار برای کمک به رژیم صهیونیستی قرار داده شده است.

۹ میلیارد دلار برای کمک های بشردوستانه و همچنین ۸.۱ میلیارد دلار برای کمک به تایوان برای مقابله با چین از دیگر موارد این بسته است.

انتظار می‌رود هفته آینده این لایحه در سنا بررسی شود.

دیگر خبرها

  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و بندری برای دستیابی به تجارت ۱۰ میلیارد دلاری میان ایران و پاکستان
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • بزرگترین حراجی دمپایی در قم را از دست ندهید + اطلاعات تماس
  • جریمه شش میلیاردی ۲۳واحد متخلف استان در سال ۱۴۰۳
  • کمک ۷۷.۸ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • فروش دلاری، تخلفی محرض در صنعت ساختمان