Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با خانواده شهیدان مدافع حرم، «معز غلامی»، «ذاکر حسینی» و آزاده خلبان «عبیری» دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد قاضی» رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با حضور در منزل خانواده شهیدان مدافع حرم، «حسین معز غلامی»، «مهدی ذاکر حسینی» و امیر سرتیپ دوم «ابوالقاسم عبیری» از آزادگان جنگ تحمیلی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهیدان مدافع حرم مهدی ذاکر حسینی و حسین معز غلامی از فرزندان کارکنان نیروی هوایی ارتش هستند که به صورت داوطلب به سوریه اعزام شدند که شهید ذاکر حسینی در سال ۱۳۹۵ و در منطقه حلب سوریه و شهید معز غلامی در سال ۱۳۹۵ در حماء سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

آزاده خلبان امیر سرتیپ دوم خلبان ابوالقاسم عبیری از خلبانان هواپیمای اف۴ بود که در سال ۱۳۶۴ در حین بازگشت توسط پدافند دشمن بعثی مورد هدف قرار گرفت و پس از پنج سال اسارت در سال ۱۳۶۹ به میهن اسلامی بازگشت.

در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود به خانواده این عزیزان اهداء شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش ذاکر حسینی معز غلامی مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد اعلام کرد: امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبری ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه فرمانده ناوگروه نیروی دریایی ارتش مستقر در شرق دریای خزر با محمدعلی موسی پور گرجی مدیر کل بنادر و دریانوردی امیر آباد دیدار و از امکانات، تجهیزات و توانمندی‌های این بندر بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید فرمانده نیروی دریایی ارتش از ناوگروه مستقر در اسکله نیز بازدید و فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را به همکاران نیروی دریایی ارتش تبریک گفت و از ایشان خواست با اقتدار و صلابت کما فی السابق در حفظ امنیت دریایی و کشتی‌های متردد به بندر خصوصا ناوگان دریایی کشور جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی فروگذار نکرده تا بدون دغدغه و کوچکترین لطمه‌ای اقتصاد دریا پایه در شمال کشور پر رونق شده و توسعه یابد.

دریادار ایرانی، همکاری سازمان بنادر و دریانوردی با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را بسیار صمیمی توصیف کرد و گفت: از سالیان متمادی چه در زمان جنگ تحمیلی و چه پس از آن این سازمان پیشرو در همه زمینه‌ها و در همه بنادر، همکاری بسیار تنگاتنگی با نیروی دریایی ارتش داشته که بسیار جای تقدیر و تشکر دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است! (+عکس)
  • حرکت عجیب خلبان بوئینگ ۷۴۷ حین تیک آف (فیلم)
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • رمانی درباره شهید خلبان عزیزاله جعفری
  • (عکس) جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است!
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان