Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@01:28:20 GMT

بندرلنگه می‌تواند بهشت سرمایه‌گذاری باشد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۶۳۷۸

بندرلنگه می‌تواند بهشت سرمایه‌گذاری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه خداوند در آیات مختلف مومنین را دلداری می‌دهد، اظهار کرد: در قرآن کریم آمده است که شما در راه خدا جهاد کنید و گام بردارید چرا که خداوند شما را یاری می‌کند و همه راه‌های موفقیت و سعادت را بر روی شما می‌گشاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این قدرت امروز ما که تحلیلگران داخلی وخارجی که به آن اعتراف دارند دیگر به مخیله دشمنان حمله نظامی به ایران سرایت نمیکند چرا که این نتیجه همین آمادگی جوانان برومند این مملکت ورهروان این شهداست.

وی افزود: حال ما به قدرت مهم منطقه در علم، تخصص، تاکتیک، راهبرد وتجهیزات دفاعی و موشکی و... تبدیل شده‌ایم و کسی جرات ندارد به ایران اسلامی نگاه خصمانه‌ای داشته باشد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه یادآور شد: وظیفه اول من و شما مسؤولین و مردم در عمل به قرآن کریم این است که هر کس به هر مقدار که میتواند در رونق تولید و در بهبود معیشت مردم، رفع محرومیت‌ها و محدودیت‌های محرومان قدم بردارد لذا به عنوان الگو حمایت تمام قد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تولید وتولیدگران در همه زمینه‌ها است که همین هفته دفاع مقدس نیز شاهد به ثمر رسیدن بخشی از آنها بودیم.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا با بیان اینکه از همه عزیزان تقاضا دارم که به یاری ما در محرومیت‌زدایی از مناطق محروم شهرستان بندرلنگه بشتابند، عنوان داشت: آغاز عملیات اجرایی یکی از پترو پالایشگاه‌های مهم کشور در بندرعباس، کمک به طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان هرمزگان بخشی از دستاوردهای سپاه پاسداران در هفته دفاع مقدس بوده است و این قبیل اقدامات را باید در بندرلنگه نیز جاری کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: رهبری داهیانه امام راحل، ولایتمداری مردم، روحیه شهادت طلبی وحضور در صحنه ایثارگری مردم، خود باوری و خلاقیت های فرماندهان جوان جنگ، وفاق وهمدلی از عوامل موفقیت ما در جنگ بود و امروز نیز ما به این چهارعامل برای غلبه بر جنگ اقتصادی دشمن نیازمندیم. رمز پیروزی ما ولایتمداری و تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا گفت: آبرو و سربلندی امروز مان را مدیون شهدا وخانواده شهدا، جانبازان، آزادگان ورزمندگان هستیم این را فراموش نکنیم ودر طول سال به دیدار و دست‌بوس آن‌ها برویم و سرکشی از خانواده شهدا و تجلیل از آنها را منحصر به یک روز و یک هفته نکنیم.

مدیر سابق حوزه‌های علمیه خواهران استان قم افزود: تلاش برای رونق تولید واستقرارشرکتها وکارخانجات درمنطقه وبهبودمعیشت مردم مصداق عمل به ایه واعدوا لهم ماستطعتم من قوه است.

وی یادآور شد: باید جوانان ونخبگان منطقه راباورکنیم وکارها را به جوانان بسپاریم بعد از مدتی دستاوردهای مبارک آن را خواهیم دید.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: با وجود ظرفیت‌های بی‌نظیر موجود در منطقه، بندرلنگه می‌تواندبهشت سرمایه‌گذاری باشد آغوش شهرستان لنگه برای سرمایه‌گذاران عزیز باز است و مسؤولان منطقه حداکثر همکاری با آن‌ها خواهند داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه گفت: مردم شریف منطقه با تشکیل تعاونی‌ها و تشکل‌های کوچک و جمع کردن نقدینگی‌های خرد وارد عرصه سرمایه‌گذاری و تولید شوند.

این روحانی برجسته کشور خاطرنشان کرد: ماموریت ستاد اربعین امسال شهرستان، جمع آوری نذورات و کمک‌های عاشقان اباعبدالله و هزینه کردن آن در رفع محرومیت محرومان شهرستان است و از همه خیراندیشان می‌خواهم در این مسیر ستاد اربعین را یاری کنند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا یادآور شد: اظهارات سخیف پادشاه سعودی نیازی پاسخ ندارد ولی به این گاو شیر ده استکبار میگویم اگر کوچکترین تحرکی علیه ایران و ایرانی داشته باشید توسط همین ساحل‌نشینان خلیج فارس این مدافعان حریم ولایت، خلیج فارس راگورستان شما و اربابانتان خواهیم کرد.

انتهای پیام/88028

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه بندرلنگه خطبه نمازجمعه هرمزگان اقتصاد مردمی شهرستان بندرلنگه اسماعیل نیا حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ظرفیت‌های ویژه این جزیره در جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، گفت: اولویت انتخاب سرمایه‌گذار در کیش، با سرمایه‌گذاری است که منجر به افزایش زمان ماندگاری گردشگران در کیش شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، رحیم سرهنگی امروز در بازدید از دو مجموعه گردشگری بزرگ در کیش که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دست انجام است، اظهار داشت: جزیره کیش امن‌ترین منطقه برای سرمایه‌گذاری است و یکی از مهمترین اولویت‌های این سازمان تلاش در جهت کاهش فرایند اداری جذب سرمایه‌گذار است.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری از سال گذشته با حضور گسترده در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی آغاز شده است.

رئیس سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: بخش خصوصی فعال در کیش هم‌افزایی، حمایت و احساس مسئولیت لازم جهت نقش آفرینی در توسعه گردشگری پایدار در این منطقه را دارا است و بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه سرمایه‌گذاری در این منطقه در دستور کار این سازمان قرار دارد.

سرهنگی یکی از مهمترین اولویت‌های در دست انجام جهت جذب سرمایه‌گذاری بیشتر را حوزه دریامحور اعلام کرد و گفت: کیش به واسطه محصور شدن در دریا از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه دریا برخوردار است.

وی تصریح کرد: در تلاشیم تا در جهت تحقق اهداف اقتصاد دریامحور، بحث گردشگری دریایی، تجارت، شیلات، فناوری‌های دریایی و تولید و تعمیرات شناورها را در این جزیره فعال‌تر کنیم که در نتیجه آن شاهد ارزش‌افزوده بیشتر و بهبود شرایط اقتصادی خواهیم بود.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • رشد ۱۲ برابری میزان سرمایه گذاری خارجی در گلستان
  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • آبگیری ۱۵ میلیون متر مکعبی سازه‌های آبخیزداری بندرلنگه
  • استقامت مردم غزه دشمن را به زانو درآورده است
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد
  • فرودگاه منطقه ای گناباد یک سرمایه ملی است
  • فرصت ۲ هفته ای استاندار قم برای شناسایی۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری
  • ماجرای مالباختگان در شهرستان چالوس
  • رفع موانع در فرایند مشارکت راهی برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»