Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از رویترز نوشت: پرتره‌ای از یک مرد جوان و ثروتمند اثر ساندرو بوتیچلی به عنوان یکی از مهم‌ترین تابلوهای نقاشی های عصر رنسانس شناخته می‌شود که هنوز در مجموعه‌های خصوصی نگهداری می‌شود.

عکس روز: ترمیم تابلوی مدونای بوتیچلی

حالا با توجه به اهمیت و خاص بودن «مرد جوانی که مدال در دست دارد»، قیمت آن بیش از ۸۰ میلیون دلار برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسوولان گالری ساتبیز اعلام کرده‌اند این نقاشی را در ژانویه ۲۰۲۱ به فروش خواهند گذاشت. کارشناسان حراجی معتقدند تابلو می‌تواند به قیمت بیش از ۱۰۰ میلیون نیز فروخته شود.

تاکنون کمتر از ۲۰ اثر هنری با قیمت بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در حراجی به فروش رفته است. آخرین اثر مربوط به این مجموعه تابلو نقاشی «کومه‌های علف خشک» اثر «کلود مونه» بود که در سال ۲۰۱۹ به قیمت ۱۱۰ میلیون دلار فروخته شد و رکوردی در آثار یک هنرمند امپرسیونیست به ثبت رساند.

«مرد جوانی که یک مدال در دست داد» آخرین‌بار سال ۱۹۸۲ در جریان یک حراجی در بریتانیا به یک خریدار ناشناس فروخته شد. این تابلو مرد جوانی را نشان می‌دهد که احتمالا از اشراف‌زادگان فلورانس در اواخر قرن پانزدهم میلادی است.

رکورد گران ترین تابلو نقاشی جهان در سال ۲۰۱۷ با به فروش رفتن تابلو نقاشی «سالوادور موندی» اثر داوینچی به قیمت ۴۵۰ میلیون دلار شکسته شد.

کد خبر 552101 برچسب‌ها نقاشی - نقاشان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نقاشی نقاشان میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی تسلای آمریکا قیمت خودروهای برقی تولیدی خود شامل مدل‌های S، X، Y را ۲۰۰۰ دلار کاهش داده است.

البته چند روز پیش مشخص شد که این شرکت خودروسازی نتوانسته انتظارات فروش برای سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴ را برآورده کند.

بر همین اساس قیمت پایه خودروی تسلای مدل Y به ۴۲۹۹۰ دلار رسیده و قیمت پایه مدل S نیز در تارنمای تسلا ۷۲۹۹۰ دلار اعلام شده است. قیمت خودروهای تسلای مدل X در نوع پایه هم ۷۷۹۹۰ دلار تعیین شده است.

البته تسلا اعلام کرده که طرح فروش با تخفیف خود در تمام بازارها را در روز ۳۰ آوریل به پایان خواهد رساند. این اقدام معمولاً با هدف افزایش فروش در یک بازه زمانی خاص در دستور کار شرکت‌های خودروسازی قرار می‌گیرد.

گزارشات حاکی از آن است در حالی که ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت تسلا، قرار بود به هند رفته و در دیدار با نارندرا مودی، نخست وزیر این کشور، رسماً ورود تسلا به بازار هند را اعلام کند، این سفر به دلایل نامعلوم به تعویق افتاده است.

پیشترهم رویترز گزارش داده بود که تسلا به دنبال اخراج ۱۰ درصد از نیروی کار خود در سراسر جهان است.

کد خبر 6086096 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج؛ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟
  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد
  • جواد مجابی: کمال‌الملک شاگردان را به کپیه باسمه‌های فرنگی واداشت/حیدریان: دلش چون بید می‌لرزید که مبادا آن برگ پیش از آن‌که در تابلو ترسیم شود بیفتد
  • بزرگترین حراجی دمپایی در قم را از دست ندهید + اطلاعات تماس
  • چین کمر تسلا را شکست/ حراج خودروهای تسلا برای ماندن در بازار
  • ۱۷۵کیلوگرم شمش طلا فروخته شد