Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:54:41 GMT

اتلتیکو و جذب سوارز؛ یک تیر با دو نشان

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۶۴۱۷

اتلتیکو و جذب سوارز؛ یک تیر با دو نشان

اتلتیکو مادرید با جذب سوارز حالا یک مهاجم درجه یک دارد و از گزند گل هایش نیز خلاص شد.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز که پس از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسا در فهرست مازاد این باشگاه قرار گرفت در نهایت پس از یک ماه موفق به گرفتن مجوز جدایی اش شد و شب گذشته رسما به اتلتیکو مادرید پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره اروگوئه ای شش سال برای بارسا بازی کرد و با 198 گل سومین گلزن برتر باشگاه لقب گرفت اما در نهایت به دلایل متعدد مجبور به جدایی شد و با فسخ قراردادش راهی اتلتیکو شد.

 

 

 

 

او چهارشنبه با جمع کردن وسایلش در رختکن بارسلونا از هم تیمی هایش خداحافظی کرد و با چشمانی اشکبار از کمپ بارسلونا خارج شد. سوارز دیروز در نشستی خبری رسما از هواداران بارسا خداحافظی کرد و امروز در تست های پزشکی اتلتیکو حضور یافت.

 

در واقع اتلتیکومادرید با امضای قرارداد با مهاجم اروگوئه‌ای نه تنها خط حمله‌اش را تقویت کرد بلکه توانست یکی از دشمنانش را از بین ببرد. 

سوارز از سال 2014 با اتلتیکو 18 بار در تمام رقابت ها روبرو شد و توانست هشت گل به ثمر برساند و شش پاس گل بدهد. در این بازی ها یازده پیروزی، پنج تساوی و دو شکست برای بارسا به ثبت رسید.

 

 

 

 

نخستین بازی سوارز مقابل اتلتیکو در یازدهم ژانویه 2015 انجام شد که با پیروزی 3-1 بارسا در نوکمپ به پایان رسید. او یکی از گل ها را به ثمر رساند و پاس گل هم داد. 

او آوریل سال گذشته تک گل حیاتی بارسا را وارد دروازه اتلتیکو در نوکمپ کرد تا با همان گل، بارسا فاصله ای 11 امتیازی با اتلتیکو پیدا کرده و به سمت قهرمانی لالیگا خیز بلندی بردارد.

 

آخرین رویارویی مهاجم اروگوئه ای با روخی بلانکو به سی ام ژوئن 2020 برمی گردد که دو تیم به تساوی 2-2 دست یافتند. سوارز اما نقشی در گل های بازی نداشت. 

 

بارسلونا اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال

به گزارش "ورزش سه"، بارسا بعد از پیروزی در پارک دو پرنس (2-3)، خوشبینی فراوانی برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت. عجیب هم نبود، زیرا تاریخ به نفع آنها حکایت می کرد اما بارسا در بازی برگشت 1-4 باخت و حذف شد.

با این حذف، بارسلونا رکورد بیش از 4 دهه‌ای خود را خراب کرد، زیرا از سال 1984 و پس از پیروزی در بازی رفت خارج از خانه، در یک بازی اروپایی شکست نخورده بود.

به علاوه آخرین باری که این اتفاق رخ داد نیز برابر رقیب فرانسوی و با همین نتیجه بود: 1-4 مقابل متز در جام برندگان جام. 

حذف‌های اروپایی بارسا پس از پیروزی در بازی رفت خارج از خانه:

بارسلونا 0-4 کلن (جام یوفا 1980)
بارسلونا 1-4 متز (جام برندگان 1984)
بارسلونا 1-4 پی اس جی (لیگ قهرمانان 2024)

دیگر خبرها

  • کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم
  • تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال
  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا
  • امباپه بارسلونا را قورت داد! (عکس)
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس