Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@12:20:19 GMT

استخدام ۱۵۰۰ نفر در بخشداری‌ها، فرمانداری‌ها

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۶۴۸۹

استخدام ۱۵۰۰ نفر در بخشداری‌ها، فرمانداری‌ها


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اکبر روشن ضمیر مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت کشور در رابطه با هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور که از طریق سایت سازمان سنجش انتشار یافت اعلام کرد: داوطلبان علاقه مند به خدمت در صف و ستاد وزارت کشور تا آخر امشب یعنی ساعت بیست و چهار فرصت ثبت نام دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشن ضمیر با تشریح اینکه اولویت استخدام در این دوره از آزمون با داوطلبان بومی است؛ گفت: بنا و استراتژی وزارت کشور بر جذب نیروی های نخبه بومی است تا هم ضمن داشتن تخصص علمی و دانش، شناخت بومی و کافی با محل خدمتشان داشته باشند.
روشن ضمیر تشریح کرد: به غیر از مراکز استان ها و استان تهران، در شهرستان ها اولویت استخدام با تحصیل کردگان بومی است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، وی اضافه کرد: در استخدام فوق که بر اساس آزمون عمومی سازمان سنجش و مصاحبه تخصصی در کانون ارزیابی این وزارتخانه بر اساس مدل شایستگی های علمی صورت می پذیرد تعداد ۶۰ سهمیه به ستاد وزارت کشور، ۲۹۰سهمیه برای اشتغال در فرمانداری ها و ۱۱۵۰ سهمیه به بخشداری های سراسر کشور اختصاص یافته است.

مدیرکل توسعه منابع انسانی با بیان اینکه وزارت کشور به عنوان متولی اصلی سیاست داخلی کشور به دنبال جذب نخبگان است، تشریح کرد: پیشبرد دقیق و منسجم برنامه ها و ماموریت های کلان وزارت کشور نیاز به کادر و بدنه قوی اجرایی دارد که در این دوره از استخدام، در تلاش برای جذب با استعداد ترین افراد در بدنه وزارت کشور هستیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا استخدام وزارت کشور فرمانداری ها الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت ماه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را به ادعای فعالیت‌های سایبری تحریم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی به دولت آمریکا توصیه کرد به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری کرده و مسؤولانه رفتار کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون