Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:42:31 GMT

پرونده قهرمانی تیم قطبی در سوپرلیگ بسته‌ شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۶۵۰۷

پرونده قهرمانی تیم قطبی در سوپرلیگ بسته‌ شد

تیم افشین قطبی با شکست در دیدار حساس با چونگ کینگ دانگدای، شانس حضور در بین چهار تیم بالای جدول را از دست داد.

به گزارش ورزش سه، تیم شیجیاژوانگ اور برایت در حالی که نخستین فصل حضور در سوپرلیگ را سپری می‌کند، بدون خرید جدید وارد لیگ شد و حالا در فاصله یک مانده به پایان، از عدم سقوط به لیگ یک اطمینان دارد اما یک شکست بد موقع سبب شد تا شانس قرارگیری در بین چهار تیم بالای جدول را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز آن ها در غیاب موریکی ماتئوس دو خارجی تاثیرگذار خود به مصاف چونگ کینگ دانگدای رفتند و با نتیجه ۴-۱ بازی را واگذار کردند. نکته جالب این که هر چهار گل حریف را بازیکنان خارجی یعنی میرزژفسکی و آلان کاردچ به ثمر رساندند. 

 

در نیمه اول شیجیا دو گل خورد اما اخراج مدافع حریف سبب شد تا آن ها به بازی برگردند و کاپیتانشان از روی نقطه پنالتی گلزنی کند اما این گل دوام چندانی نداشت و گل سوم در دقیقه ۷۳ وارد دروازه این تیم شد و در دقایق پایانی هم میرزژفسکی دوباره گلزنی کرد. 

 

افشین قطبی که این فصل به شدت مورد توجه هواداران چینی قرار گرفته و شایعاتی هم پیرامون انتقالش به تیم ملی المپیک چین شنیده می‌شد، در این بازی تلاش زیادی کرد تا تیمش به پیروزی برسد و شاگردانش هم با کنترل توپ و میدان و مالکیت ۶۳ درصدی، روز خوبی را سپری کردند اما از کسب پیروزی باز ماندند.

 

حالا در فاصله یک هفته تا پایان شیجیاژوانگ در رتبه پنجم باقی می‌ماند و باتوجه به فاصله چهار امتیازی تا رتبه چهارم، شانس صعود به پلی آف سهمیه و قهرمانی را از دست می‌دهد.

 

این اتفاق در حالی رخ داده که کسی انتظار این را نداشت که شاگردان افشین قطبی کاندیدای قهرمانی یا حضور در پلی آف سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشند اما آن ها در ۱۲ بازی قبلی عملکردی فوق العاده را از خود نشان دادند.

افشین قطبی شیجیاژوانگ چین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: افشین قطبی شیجیاژوانگ چین افشین قطبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، امروز و فردا در حالی مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد که به‌نظر می‌رسد قهرمانی در این مسابقات برای هر سه‌مدعی جدی باقیمانده یعنی پرسپولیس، سپاهان و تراکتور جنبه حیاتی و حیثیتی دارد. پرواضح است که فتح هر جامی، هدف نهایی همه تیم‌های حاضر در آن تورنمنت است و اصلا نیازی نیست توضیح بدهیم چنین موفقیتی تا چه اندازه می‌تواند شیرین باشد اما وضع برای این سه‌تیم تا حدودی فرق دارد.

پرسپولیس: استقلال در لیگ، یک امتیاز بیشتر از این تیم دارد و بدون تعارف با توجه به مسابقات نسبتا آسان‌تر باقیمانده برای آبی‌ها، آنها از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار هستند. پس پرسپولیس باید نگاه جدی‌تری به مسابقات حذفی داشته باشد تا احیانا فصل را بدون جام تمام نکند؛ مخصوصا که گفته می‌شود ازجمله شروط تمدید قرارداد با اوسمار ویرا، کسب حداقل یک قهرمانی است. حالا اگر پرسپولیس در لیگ هم قهرمان شد، لذت بزرگ «دوگانه» را تجربه خواهد کرد که می‌تواند جایگاه افسانه‌ای به سرمربی برزیلی این تیم ببخشد.

سپاهان: گران‌ترین تیم این فصل با فاصله در اصفهان بسته شد و باز هم خبری از قهرمانی در لیگ نبود. مبرهن است که در چنین شرایطی فتح جام‌حذفی می‌تواند این غم بزرگ را کمی تسکین بدهد. اگر ژوزه مورایس موفق به قهرمانی در این مسابقات هم نشود، به‌احتمال بسیار زیاد باید دوران او را در اصفهان پایان‌یافته دانست، حالا هر چقدر هم که غرامت اخراج مربی پرتغالی هنگفت باشد.

تراکتور: شرایط این تیم هم در جام‌حذفی مشابه سپاهان است، تنها با این تفاوت که سرمربی تیم تبریزی جدا شده و کادر جدید با اندیشه‌ها و آرزوهای نو وارد می‌شوند. قهرمانی در جام‌حذفی برای سرمربی جدید تراکتور (احتمالا یحیی گل‌محمدی) می‌تواند یک سرمایه بسیار مهم پیش از آغاز فصل بعد باشد. در این صورت او هم در پنجره تابستانی قادر است مدیران باشگاه را به هزینه کردن ترغیب کند و هم در آغاز فصل جدید از گارانتی بالایی نزد هواداران برخوردار خواهد شد.

کد خبر 847138 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز جام حذفی فوتبال باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد