Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با خانواده شهیدان مدافع حرم ، معز غلامی، ذاکر حسینی و آزاده خلبان عبیری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز جمعه در پیامی شهادت سرتیپ پاسدار علی (حمید) خدادی معاون ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه را تبریک و تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام شمخانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جانبازان اسناد زنده جهاد و مقاومت، نماد زندگی عزتمندانه و تداوم بخش فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس هستند که با صبر و صلابت خود آیه شریفه مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا را تفسیر کردند.

شهادت سردار سرتیپ پاسدار حمید خدادی پس سال‌ها مجاهدت و خدمات ارزنده در نیرو‌های مسلح و همچنین تحمل جراحات ناشی از عوارض شیمیایی در ایام چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس سند دیگری است بر مظلومیت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنانی که ابتدایی‌ترین اصول انسانی را در جنگی تحمیلی و حتی بعد از آن زیر پا گذاشتند.

اینجانب شهادت این جانباز گرانقدر را به خانواده مکرم، بستگان، همرزمان و همکاران ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده از خداوند سبحان برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

علی شمخانی

گفتنی است سردار علی (حمید) خدادی، جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس و معاون ایمنی و اقدامات تأمینی ستاد کل سپاه که بیش از یک دهه رئیس دفتر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در نیروی قدس سپاه پاسداران بود، در روز‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و پس از یک دوره تحمل بیماری، صبح پنجشنبه به جمع همرزمان شهیدش در دوران دفاع مقدس ملحق شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دریابان شمخانی علی شمخانی شمخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم یادواره شهدای دفاع‌مقدس و شهدای مدافع حرم فردو با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم در حرم مطهر حضرت فاطمه‌معصومه (س) برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد و با روایت‌گری راوی دفاع‌مقدس حسین کاجی و اجرای مهدی اعرابی، شامگاه پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام‌خمینی (ره) انجام می‌پذیرد.

روستای فردو در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و کشور کرده و به گفته اهالی این روستای شهید پرور، ۵۰۰ نفر از این روستا به عنوان رزمنده در جبهه‌های حق علیه باطل و مناطق عملیاتی حضور داشتند که ۲۵۰ نفر از آن‌ها جانباز و پنج نفر نیز سال‌ها در زندان بعثی‌ها اسیر بودند.

روستای فردو ۱۰۸ نفر از بهترین‌های خود را در لبیک به ندای هل من ناصر خمینی کبیر تقدیم اسلام کرده که شش نفر از آنها از سرداران سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم بودند.

کد خبر 6085176

دیگر خبرها

  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست
  • دیدار با دو آزاده و بازنشسته ارتشی در مهاباد
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ
  • مراسم گرامی داشت سردار حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی