Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، اولین عمل جراحی پیوند عضو در دانشگاه آزاد اسلامی، توسط متخصصان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز (جمعه) در بیمارستان فرهیختگان انجام شد.

اولین پیوند کلیه در بیمارستان فرهیختگان توسط اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ازجمله دکتر غلامرضایی (فلوشیپ پیوند کلیه و رئیس بیمارستان فرهیختگان) به همراه تیم جراحی دکتر سام زاده (فلوشیپ پیوند کلیه) و دکتر ولی پور (فلوشیپ اندریولوژی) که اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی هستند، با همراهی دکتر فرهاد صفری (متخصص بیهوشی) و علیرضا مرادی به همراه کارشناسان فنی اتاق عمل و بیهوشی با موفقیت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش پیوند کلیه بیمارستان فرهیختگان اولین بخش پیوند دانشگاه آزاد اسلامی در کشور است که طبق جدیدترین استانداردهای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی طراحی و تجهیز شده و مجوز بهره برداری آن توسط وزات بهداشت در تابستان 1399صادر شده است.

گفتنی است بخش پیوند کلیه بیمارستان فرهیختگان با رعایت استانداردها و الزامات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مرکز مدیریت پیوند و مدیریت بیماری های خاص، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، بنیاد بیماری های خاص و تحت نظارت معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از مهر 1399 بصورت رسمی آغاز به پذیرش و بستری بیماران کاندید پیوند کلیه کرده است.

مسئولان بیمارستان فرهیختگان درصدد راه‌اندازی و بهره‌برداری از بخش های پیوند مغزاستخوان و بخش پزشکی بازساختی و سلول درمانی هستند تا مطابق برنامه های توسعه خدمات درمانی و آموزشی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، به قطب ارائه خدمات فوق تخصصی آموزشی و درمانی در کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/

مجید فرج فائد کد خبر: 1073655 برچسب‌ها بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی پیوند عضو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی پیوند عضو بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی پیوند کلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، با اهدای اعضای زنده یاد نجم الدین رزمجویی سه بیمار، حیاتی دوباره یافتند.
کبد و کلیه زنده یاد نجم الدین رزمجویی ۵۵ ساله که دچار مرکز مغزی شده بود با رضایت خانواده اش به دو بیمار نیازمند به کبد و کلیه در بیمارستان پیوند اعضا اهدا شد.
قرنیه آن مرحوم هم به بیماری دیگر در بیمارستان خلیلی شیراز پیوند زده شد.

دیگر خبرها

  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • از اولین پیوند کلیه در ایران تا حس و حال اهداکنندگان
  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • اولین کنگره پیوند کلیه در بیمارستان فرهیختگان
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه ایران
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد