Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قلعه نویی خوش و بش گرمی با سرمربی ماشین سازی داشته است.

امیر قلعه ‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در جریان این دیدار از روی سکوها شاگردان خود را هدایت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و ماشین‌سازی تبریز جهت آماده‌سازی هر چه بیشتر خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه‌) از ساعت 15:30 در زمین تمرینی الیاف شهریار به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* قلعه‌نویی قبل از شروع مسابقه خوش و بش گرمی با سرمربی جوان و جدید ماشین‌سازی وحید بیاتلو داشت.

* سرمربی تیم گل‌گهر، در جریان دیدار امروز از روی سکوها نظارگر عملکرد شاگردانش مقابل ماشین‌سازی بود.

* علیرضا حقیقی دروازه‌بان فصل گذشته نساجی مازندران که در این فصل به تیم گل گهر پیوسته، در جریان بازی مدام بر سر بازیکنان خود فریاد می‌کشید.

* مجتبی جباری بازیکن سابق تیم استقلال در محل مسابقه حاضر شد و با امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق خود در استقلال خوش و بش کرد.

* رضا محمودآبادی بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر پس از برخورد با مدافع تیم ماشین‌سازی به شدت از ناحیه صورت آسیب دید و به علت خونریزی از زمین مسابقه خارج شد.

بیشتر بخوانید

گل گهر سیرجان 2-1 ماشین سازی؛ پیروزی شاگردان قلعه نویی در بازی دوستانه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماشین سازی امیر قلعه قلعه نویی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ سیدحسین حسینی بعد از به آغوش کشیدن یکی از جیمی جامپ‌های حاضر در دیدار تیم استقلال مقابل آلومینیوم اراک دچار محکومیت انضباطی شده و محرومیت تعلیقی برای او در نظر گرفته شد. علاوه بر این با انتشار اطلاعیه جدید سازمان لیگ در ارتباط با مصاحبه نکردن بازیکنان علیه داوری یا مسائلی از این دست باز هم شرایط برای این دروازه‌بان را سخت‌تر کرد.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال: با این روند صدر جدول را از دست می‌دهیم

حسینی پس از دیدار استقلال مقابل شمس آذر قزوین با انجام مصاحبه‌ای نسبتاً انتقادی در میکسدزون آزادی موجب شد تا سرمربی تیم استقلال یک جلسه سرپایی با او برگزار کند.

گویا نکونام در صحبت خصوصی با حسین حسینی به او تذکر جدی داده که از این به بعد دیگر با رسانه‌ها مصاحبه نکند و یا اگر حرفی می‌زند فقط در محدوده بازی باشد چرا که هر آن ممکن است دچار محرومیت شود. نکونام گفته استقلال به شدت به او در بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل نیاز دارد و این رفتارهای خطرناک ممکن است به قیمت از دست رفتن قهرمانی استقلال منجر شود.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1227990 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • این دفعه درخشش امیر غفور هم بی‌فایده بود
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!