Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@06:26:50 GMT

استقلال کمبودی برای قهرمانی در آسیا ندارد!

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۶۵۹۶

خرداد: شاهرخ بیانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که تیم استقلال با روندی که در پیش گرفته است، برای قهرمانی در آسیا کم و کسری ندارد.
به گزارش خرداد و به نقل از خبرگزاری تسنیم، شاهرخ بیانی درباره برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل الاهلی عربستان و راه‌یابی آبی‌پوشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: استقلال نیاز به پیروزی داشت و باید به مهاجم بازی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خط دفاع گرفته تا هافبک و حمله نمایش خوبی داشتند. این برد از لحاظ روحی – روانی و شخصیت تیمی برای استقلال خوب بود. امیدوارم بازی بعدی مقابل پاختاکور ازبکستان را نیز با پیروزی پشت سر بگذارند و راهی مرحله بعدی شوند.
وی با اشاره به پذیرفتن هدایت استقلال توسط مجید نامجومطلق تصریح کرد: نامجومطلق آدم کوچکی نبود. متأسفانه در فوتبال ما با یک برد یک نفر بالا می‌رود و با شکست نیز پایین. بازیکنی که هنوز در حال بازی کردن است، مربی می‌شود. این تصمیمات در فوتبال ایران اتفاق می‌افتد و در هیچ کجای دنیا اینطور نیست. نامجومطلق در سطح ملی بازی کرده است و تجربه مربیگری دارد. او چند مقطع کمک مربی بود چه زمانی که با صمد مرفاوی کار کرد و چه با فرهاد مجیدی. او با این روش باید هم سرمربی استقلال می‌شد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال یادآور شد: زمانی که مجیدی هدایت استقلال را برعهده گرفت، دست به تغییر نزد، چون فوتبال استقلال شکل گرفته بود. نامجومطلق هم باید بیشتر روی مسائل روحی – روانی با بازیکنان کار می‌کرد. فوتبالیست‌های امروزی نازک نارنجی هستند و باید با آنها روحی – روانی صحبت کرد تا با جان و دل برای تیم و مربی‌شان بازی کنند. در استقلال همه برای همدیگر بازی می‌کنند و همین فاکتور برگ برنده تیم است. خوشبختانه پرداختی‌ها توسط مدیرعامل انجام شده و خودش نیز کنار تیم است.
بیانی با بیان اینکه استقلال می‌تواند تا فینال لیگ قهرمانان صعود کند، افزود: استقلال شرایط خوبی دارد و آرامش به تیم بازگشته است. در چند روز گذشته بحث انتخاب سرمربی باعث حواشی برای تیم شده بود، اما برد مقابل الاهلی تأثیر زیادی در ادامه روند استقلال خواهد داشت. استقلال کم و کسری برای قهرمانی در آسیا ندارد. اگر چه تیم‌های عربی بازیکنان خارجی خوبی دارند، اما استقلال هم بازیکنانی خوبی در ترکیب خودش می‌بیند. کیفیت‌ زمین‌ها نیز آنقدر خوب است که همه کیف می‌کنیم. امیدوارم روند استقلال ادامه داشته باشند و بتوانیم ستاره سوم قهرمانی را بگیریم. برچسب ها: استقلال

منبع: خرداد

کلیدواژه: استقلال فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم

مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس گفت: ان‌شاالله با تلاش همکاران جدیدمان در باشگاه استقلال، بتوانیم در فوتبال هم اول باشیم.

رفاقت خوبی با مدیران استقلال داریم

مهدی سالم در گفت‌وگو با فارس، درخصوص انتقال مالکیت باشگاه استقلال به کنسرسیوم نفتی خلیج فارس (هلدینگ خلیج فارس)، اظهار داشت: ما پیش از این نیز فعالیت‌های زیادی در حوزه حرفه‌ای و قهرمانی ورزش داشته‌ایم. به عنوان مثال تیم بسکتبال بندر امام قهرمان آسیا شد یا تیم پینگ پنگ ما با حضور برادران عالمیان، زیر نظر هلدینگ کار می‌کند.

وی افزود: شاید نام هلدینگ تاکنون به صورت مستقیم بر سر زبان‌ها نبوده اما تمام شرکت‌های تابعه مانند اروند، کارون، بندرامام، پارس و... تیم‌های ورزشی جِدی دارند. بااینحال اتفاق امروز، اتفاق مهمی است. با توجه به اینکه هلدینگ خلیج فارس، بهترین شرکت از نظر میزان بورس، صادرات و ... است. ان‌شاالله در شاخصه فوتبال هم از این به بعد با تلاشی که همکاران جدیدمان در باشگاه استقلال دارند، بتوانیم در این رشته نیز اول باشیم.

سرپرست برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس درمورد اینکه مدیران ارشد هلدینگ، صرفا نفتی نیستند و اشراف آن‌ها به زمینه‌های دیگر مانند ورزش این انتظار را به وجود آورده که استقلال از شرایط فعلی خارج شود، گفت: رئیس فعلی هیات مدیره استقلال، پیش از این مدیرعامل بنیاد رودکی بود. آنجا هم یک موسسه فرهنگی-ورزشی است. سبقه‌های مشترک، زیاد داریم. رفاقت خوبی بین ما و افرادی که در هیات مدیره استقلال هستند، وجود دارد. به این ترتیب می‌توانیم کمک کنیم تا مشکلات استقلال حل شوند.

دیدگاه علی‌عسکری این است که در هر زمینه‌ای اول باشد

سالم درخصوص اینکه موج رضایت بزرگی در خانواده استقلال به وجود آمده و هواداران امیدوارند این تیم دوباره به سطح قهرمانی آسیا و درواقع کسب ستاره سوم، برسد، عنوان کرد: نکته اصلی این است که هلدینگ خلیج فارس وقتی در موضوعی ورود می‌کند، باید حتما آن مجموعه را به بالاترین سطح برساند.

وی افزود: دیدگاه علی‌عسکری همین است. یا کاری را شروع نمی‌کند یا اگر شروع کرد به کمتر از اولی رضایت نمی‌دهد. چه در حوزه صنعت چه در حوزه ورزش باشد. همیشه خواستند بهترین شرایط را ایجاد کنند. تمام تلاشمان برای همین هدف است. کاری که ما باید انجام می‌دادیم، انجام شد. بقیه کار به بازیکنان، کادرفنی و بقیه اعضای استقلال مربوط می‌شود.

مدیرروابط عمومی هلدینگ خلیج فارس درمورد اینکه برای رقابت در سطح بالای آسیا نیاز است که شرایط و امکانات طوری فراهم شوند که بتوان با تیم‌هایی مثل الهلال رقابت کرد، اظهار داشت: البته دیدیم که الهلال توسط العینی که کمتر خرج کرده، حذف شد. بااینحال این‌ها بحث‌های فنی فوتبال است. اصل ماجرا و اولین گام این بود که کاری کنیم تا استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته نشود. خداراشکر این اتفاق افتاد. در گام‌های بعدی هم اعضای باشگاه باید کمک کنند. ما هم کمک می‌کنیم. ما به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی‌دهیم.

درمورد تغییرات مدیریتی استقلال، باید بررسی‌های لازم انجام شود

سالم درمورد اینکه شایعات زیادی پیرامون تغییر و تحولات مدیریتی استقلال مطرح شده، گفت: اصلا الان در مورد این موضوع نکته و صحبتی نداریم. باید جلسات سهامداران برگزار و بررسی‌های لازم انجام شود. باید برنامه ریزی‌های برگزاری مجمع انجام و مراحل لازم پشت سر گذاشته شوند.

وی افزود: شرکت‌های کنسرسیوم، تابعه هلدینگ هستند. طبق قانون هر میزان سهم، صندلی دارد اما نکته اصلی این است که همه، زیرمجموعه مدیریت واحد هلدینگ هستند. با اینحال فعلا دراین مورد صحبتی نشده است. امیدوارم همه در کنار هم بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که استقلال به امید خدا در ایران و آسیا به قهرمانی برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حیدری:استقلال می‌تواند قهرمان آسیا شود نامه قلعه‌نويي به هواداران استقلال

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم
  • خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد
  • علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!