Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، اولین مرحله از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور نوجوانان و جوانان دختر با حضور ۲۳ تیم (۸ تیم باشگاهی و ۱۵ هیات استانی) در مواد ۱۰ کیلومتر پیاده روی، ۳۰۰۰ متر، ۱۰۰ مانع، ۱۰۰ متر مقدماتی، ۳۰۰۰ متر با مانع، پرش طول، پرتاب نیزه، پرتاب وزنه و سه ماده از ماده پنجگانه در نوبت صبح برگزار شد و نفرات برتر درهر ماده اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها که بعد از تاخیری ۹ ساله بار دیگر از سر گرفته شده تا جوانان با انگیزه بالا در میادین حاضر شوند، عصر امروز با پیگیری در ۹ ماده و با معرفی تیم پیشتاز به پایان خواهد رسید.

ورزشکاران در قالب تیم‌های باشگاهی پلیمر خلیج فارس خرم آباد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، سلکتور، پاس قوامین، تکنیک خراسان شمالی، المپیک ۲۰۲۰ ملارد، پیشرو سلامت ماهشهر، شهرداری اردکان و استان‌های سمنان، فارس، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، تهران، بوشهر، یزد، کرمانشاه، خراسان جنوبی، مرکزی، مازندران، کهگیلویه وبویراحمد، قم، آذربایجان شرقی و گلستان به مصاف یکدیگر رفتند.

این مسابقات در در نوبت عصر در مجموعه آفتاب انقلاب تهران در حال برگزاری است.

زمان برگزاری مرحله دوم و پایانی این رقابت‌ها که قرار بوداز ۱۹ مهر ماه آغاز شود به دلیل برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون لغو و زمان برگزاری مرحله پایانی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سکوی نخست المپیاد ورزشی استعداد‌های برتر ویژه بیماران خاص کشور، کسب جایگاه سوم لیگ دسته یک فوتسال نونهالان کشور، قهرمانی مقتدرانه کاراته کا‌ها در مسابقات شوتوکان کاراته‌دو ایران، قهرمانی سه کشتی گیر در مسابقات انتخابی نیرو‌های مسلح کشور، نایب قهرمان پسران خردسال در رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور و کسب مقام سوم رقابت‌های هانمادانگ قهرمانی کشور مهمترین موفقیت‌های قمی‌ها در عرصه‌های مختلف ورزشی بود.

میزبان رویداد‌های ورزشی کارکنان سپاه، مسابقات استراگوس یا تلاش‌های امدادی، فوتسال پایه ها، لیگ دسته اول والیبال جوانان، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان، تیم ملی تنیس بانوان و رقابت‌های رده‌بندی بدمینتون بازان زیر ۱۷ و ۱۹ سال در سطح کشور نیز بودیم/ رقابت‌هایی که در برخی از آنها روی سکو رفتیم و بعضی هم تجربه اندوزی کردیم.

از پای کار بودن استاندار برای حل مسئله مسکن ورزشکاران، تعامل اداره ورزش با سپاه برای تحول در ورزش کهک، آغاز ساخت اولین استخر سرپوشیده شهرستان جعفرآباد و توقف عملیات عمرانی سالن ورزشی طاهباز به دلیل کمبود منابع مالی در منطقه کمتر برخوردار از فضای ورزشی شهید محلاتی نیز گفتیم که امیدواریم ورزش قم جهش پیشرفت و توسعه را در سال جاری را بیش از پیش دنبال کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی طوسی در رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • مریم طوسی در آفریقای جنوبی نقره‌ای شد
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در مسابقات جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • زمان نیمه نهایی لیگ والیبال تغییر کرد