Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، داوطلبان قمی در سه روز و همزمان با سراسر کشور در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان و کارآموزی وکالت با یکدیگر رقابت کردند.

این آزمون ویژه داوطلبان ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان، تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی، کارآموزان وکالت و پروانه مشاوره خانواده قوه قضائیه بود که با حضور ۵۵۰۰ شرکت کننده در دانشگاه قم و سه حوزه دانشکده فنی مهندسی و کتابخانه مرکزی ویژه آقایان و مجتمع آیت الله خامنه‌ای ویژه بانوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه این آزمون‌ها تا یک ماه آینده از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون سراسری سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی دولت گفت: ۴۰۰ نفر از مهندسین ما در حوزه سدسازی در سریلانکا فعالیت می‌کنند و یک سد پیشرفته به لحاظ مختصات مهندسی ساخته شده است که اثرات خوبی در سریلانکا داشته است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سپهر خلجی رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت، در جمع خبرنگاران گفت: به همت 400 نفر از مهندسین ما در حوزه سدسازی که در سریلانکا  فعالیت می‌کنند، یک سد پیشرفته به لحاظ مختصات مهندسی ساخته شده است و اثرات خوبی در سریلانکا داشته است.

وی افزود: ایران در شرایطی است که  تلاش می‌کنند نشان دهند این کشور تحریم است اما ما می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان یکی از افتخارات مهندسی را آنجا اداره کنیم و نمونه‌ای می‌شود از توان صنعت فنی و مهندسی ما که می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند.

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی دولت گفت: قبل از انقلاب عمده این کارها را در واقع کارشناسان خارجی در داخل کشور ما انجام می‌دادند. ما در حوزه‌های دیگر راه سازی، پل‌سازی، مسیرهای ریلی توانمندی‌های بالایی داریم که همین‌ها نمونه‌ای است تا بتوانند در سایر کشورها که نیاز دارند خدمات بدهند.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه اوما اویا سریلانکا؛ شاهکار مهندسان ایرانی
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری