Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:12:59 GMT

آخرین خرید لیگ برتری شهر خودرو کیست؟

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۶۷۵۶

آخرین خرید لیگ برتری شهر خودرو کیست؟

با پایان کار زودهنگام عنابی‌پوشان مشهدی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حالا این تیم به مشهد بازگشته و درصدد آغاز تمرینات آماده‌سازی خود پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر است.

به گزارش "ورزش سه" شاگردان مهدی رحمتی پس از حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بلافاصله به مشهد سفر کردند تا پس از استراحتی کوتاه مدت، دور جدید تمرینات خود برای فصل جدید را آغاز کنند؛ نکته‌ای در رقابت‌های آسیایی برای شهر خودرو مشهود بود، کمبود بازیکن در لیست این تیم بود که باعث شد تا رحمتی به بازیکنان جوانی در این تورنمنت میدان دهد چون این تیم نمی‌توانست از خریدهای جدید خود در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احمد الجبوری، امیرحسین کریمی، رحمان جعفری، صادق صادقی، عرفان معصومی و میلاد فراهانی 6 سهمیه لیگ برتری شهر خودرو را در بازار نقل و انتقالات تابستانه به خود اختصاص دادند که هیچکدام‌شان به دلیل محرومیت نتوانستند در دوحه تیمشان را همراهی کنند؛ البته شنیده می‌شود الجبوری به دنبال جدایی از جمع شاگردان رحمتی است و می‌خواهد در لیگ بیستم با توافق طرفین پیش از ثبت قراردادش به صورت رسمی، از جمع عنابی‌پوشان مشهدی جدا شود.

 

از سوی دیگر از دست دادن بازیکنانی چون میلاد سرلک، حسین مرادمند، محمد آقاجانپور و چند بازیکن دیگری که نامشان پیرامون درهای خروجی باشگاه شهر خودرو شنیده می‌شود باعث شده تا همچنان مدیران این تیم به فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات ادامه دهند؛ طبق قانون مشهدی‌ها تنها یک سهمیه دیگر دارند که می‌توانند در بازار نقل و انتقالات بازیکنان بزرگسال لیگ برتری خرج کنند، البته اگر جدایی توافقی الجبوری صورت گیرد این سهمیه به عدد 2 می‌رسد.

 

آرمین سهرابیان، روح الله باقری و علی دشتی سه بازیکنی هستند که نام‌شان بیش از سایرین پیرامون باشگاه شهر خودرو مطرح است؛ سهرابیان یکی از گزینه‌های مهدی رحمتی از همان روز نخست بازار نقل و انتقالات بود که هنوز حضورش در مشهد قطعی نشده چرا که وی پیشنهاداتی دیگری از جمله باشگاه تراکتور را هم دارد که باعث شده تا هنوز سرنوشت این مدافع جوان که فصل گذشته در سایپا توپ می‌زد، نامشخص باقی بماند.

 

روح الله باقری هم که فصل گذشته در تیم شهر خودرو نیم فصل را گذراند و سپس به نساجی رفت، یکی از گزینه‌های رحمتی برای تقویت خط حمله شهر خودروست؛ خط حمله‌ای که رکورد منفی و تاریخی بدون گل زده در 6 دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند و بدون تردید ترمیم آن برای لیگ بیستم در اولویت کادرفنی جوان شهر خودرو است.

 

علی دشتی نیز که نامش پیش از سفر به همراه استقلال به دوحه پیرامون فولاد خوزستان شنیده می‌شد، به یکباره در تصمیمی عجیب همراه با کاروان شهر خودرو به ایران بازگشت و جدایی زودهنگام و غیرمنتظره‌ای از جمع آبی‌پوشان داشت؛ هر چند که وی پیش از عزیمت به دوحه به دنبال جدایی از استقلال بود که به درخواست مسئولان این باشگاه، جدایی‌اش موقتا منتفی شد اما بلافاصله پس از صعود استقلال به مرحله بعدی، دشتی همراه با کاروان شهر خودرو به ایران بازگشت تا شائبه عنابی‌پوش شدن او در فصل آینده قوت پیدا کند.

 

البته در این میان گزینه‌های دیگری هم پیرامون باشگاه شهر خودرو مطرح است که باید دید سرانجام مهدی رحمتی کدام بازیکنان را برای فصل آینده در تیمش انتخاب می‌کند؛ قرار است از اواخر آینده تمرینات شهر خودرویی‌ها برای حضور در لیگ بیستم آغاز خواهد شود که به نظر می‌رسد تا آن روز فعالیت شهر خودرو در بازار نقل و انتقالات به پایان رسیده باشد.

روح الله باقری علی دشتی استقلال تهران نساجی مازندران نقل و انتقالات 1399 شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روح الله باقری علی دشتی استقلال تهران نساجی مازندران نقل و انتقالات 1399 شهر خودرو بازار نقل و انتقالات لیگ قهرمانان آسیا شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد

با انتشار خبر آزاد شدن خرید و فروش جت شخصی در ایران این خبر تیتر رسانه‌ها و فضای مجازی شد تا جایی که سازمان هواپیمایی با ارائه توضیحاتی گفت که این رخداد اتفاق جدیدی نیست و در گذشته هم سابقه داشته است. بنابر این توضیحات از سال ۱۳۸۲ آیین‌نامه مالکیت و بهره‌برداری هواپیمای شخصی به تصویب رسیده است و مانعی برای خرید و فروش واستفاده از جت‌های شخصی در کشور نیست.

اما با انتشار این خبر بحث راجع به این موضوع داغ شد. بر اساس آمار حدود ۲۵۰ هواپیمای سبک در کشور وجود دارد که برخی در جهت اجاره برای تفریح یا مسافرت استفاده می‌شود. 

قیمت خرید و اجاره هواپیمای شخصی

برخی از هواپیمای سبک و دو نفره که کاربرد تفریحی دارد بر اساس نرخ جهانی حدود ۷ میلیارد قیمت دارند. در یک آگهی برای فروش جت شخصی نیز مبلغ ۳۶ میلیارد تومان به چشم می‌خورد. 

قیمت اجاره این هواپیما‌های سبک و جت‌های شخصی نیز متفاوت است. در یکی از سایت‌های پرواز با هواپیما تفریحی نرخ ساعتی ۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده و در جای دیگر برای اجاره یک جت شخصی با ظرفیت ۶ مسافر برای سفر تا جنوب کشور مبلغی در حدود ۳۵۰ میلیون تومان درخواست شده است.

قیمت خودرو‌های خارجی

با توجه به قیمت خودرو‌های وارداتی و خارجی در کشور که بسیاری از آنها با هدف تعدیل بازار داخلی صورت گرفت بسیاری از افراد به جای خرید این خودرو‌ها می‌توانند اقدام به خرید هواپیمای سبک و تفریحی کنند. در ادامه به قیمت برخی خودرو‌های خارجی در بازار ایران اشاره می‌کنیم:

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو لوکس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • وام خرید خودرو؛ شرایط جدید و مبلغ وام خودرو بانک‌ها اردیبهشت ۱۴۰۳