Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایتالیایی اینتر می گوید این تیم در فصل جدید کار ساده ای برای قهرمانی نخواهد داشت.

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر روز جمعه در کنفرانس خبری قبل از آغاز فصل حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود.

به گزارش طرفداری کونته در مورد دیدار فردا شب مقابل فیورنتینا و روند آماده سازی گفت:

با تیم خوبی قرار است روبه رو شویم، تیمی که در نقل و انتقالات خوب کار کرده و مربی خوبی را استخدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مطمئنا خیلی خوب کار کرده ایم و من از کاری که در این سه هفته برای آماده سازی به منظور شروع فصل جدید انجام داده ایم راضی هستم. ما یکی از تیم هایی بودیم که در فصل قبل دیرتر از سایرین کار خود را تمام کرد و از نگرش و تمایلی که بازیکنان در این سه هفته از خود نشان داده اند راضی هستم. آماده شروع فصلی هستیم و امیدوریم بتوانیم پیشرفت کنیم. از بسیاری جهات مطمئنا فصل سختی خواهد بود. هم به خاطر نحوه پایان فصل قبل و هم به خاطر چگونگی شروع فصل جدید.

ورودی های جدید

 ویدال و کولاروف بازیکنانی هستند که می توانند تجربه را برای ما به ارمغان بیاورند. حکیمی 21 ساله است و مسیری را در حرفه خود آغاز کرده که مطمئنا مهم خواهد بود. حکیمی پتانسیل زیادی دارد اما مشخص است که برای آشنایی با برخی ساز و کار ها به زمان نیاز دارد اما او قبلا توانایی هایش را نشان داده است. ویدال نیز در شرایط خوبی است و با کار زیر نظر من آشناست اما در عین حال ما نسبت به گذشته در حال انجام کارهای متفاوتی از نظر تاکتیکی هستیم. ویدال ذهنیت خوبی دارد و می تواند در تمام پست های خط میانی بازی کند.خوشحالیم که او را در کنار خود داریم.

استراتژی نقل و انتقالاتی

در باشگاه در مورد نقل و انتقالات هماهنگی کامل بین ما وجود داشت. ما یک پس از انجام ارزیابی ها یک استراتژی را تعیین کردیم و به گفته های مالکان اینتر در مورد شرایط خاصی که همه باشگاه در حال تجربه آن هستند اهمیت دادیم. همانگونه که ماروتا در مصاحبه خود گفت با در نظر گرفتن آنچه مالکان ما گفته اند فقط در تلاش هستیم که از فرصت های به وجود آمده در بازار استفاده ببریم. با هماهنگی کامل در حال کار هستیم و می خواهیم اعتبار به دست آمده در سال گذشته را تثبیت کنیم. سال گذشته اینتر در سری آ 82 امتیاز کسب کرد. نتایج مختلفی کسب کرده ایم که نشان دهنده اعتبار نوظهور است. این باید به ما قدرت و شجاعت بدهد و به ما بفهماند در مسیر درستی قدم نهاده ایم. یک مسیر وجود دارد و در طول آن با شرایطی مثل شیوع ویروس کرونا روبه رو شده ایم. ما در حال اجرای یک استراتژی هستیم که مورد قبول همه بوده و تلاش می کنیم کارهایی انجام دهیم که به خیر و صلاح اینتر باشد.

موظف بودن به تلاش برای قهرمانی

سوءتفاهم با مدیران؟ بحث سوء تفاهم نیست. مقایسه ها و دیدگاه ها بین ما گاهی اوقات متفاوت بوده اما من فکر می کنم در همه خانواده های بزرگ همه باید دلایل خود را چه درست و چه غلط ارائه دهند. بحث های منصفانه ای بین من و مدیران باشگاه وجود داشت و اکنون آرامش زیادی برای ادامه کار دارم. با دانستن اینکه فصل جدید دشوارتر از فصل قبل خواهد بود آماده هستیم کار خود را شروع کنیم. ما موظف به قهرمان شدن نیستیم زیرا هیچ تیمی در شروع فصل اطمینان 100 درصدی برای قهرمانی ندارد اما برخی تیم ها مثل اینتر موظف هستند خود را مدعی نشان دهند و تا پایان برای قهرمانی بجنگند.  

پیرلو؟ به او به عنوان یک مربی و یک انسان علاقه زیادی دارم. اکنون رقیب هم هستیم اما وقتی می بینم شاگردن سابقم تبدیل به مربیان جدیدی شده اند معنی می دهد که زمان در حال سپری شدن است. 

همچنین بخوانید:

جوزپه ماروتا آب پاکی را روی دست کونته ریخت؛ خبری از هزینه های بالا نخواهد بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای قهرمانی شروع فصل فصل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر غلامیان پیش از ظهر چهارشنبه در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم اظهار کرد: اداره کل تعزیرات موظف به افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌ها از بیمارستان‌ها بوده و تخلفات گزارش شده از واحدهای درمانی به دستور استاندار قم رسیدگی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم بیان کرد: گزارش های قیمت گذاری‌ها و مشکلات حوزه دارو از طریق استاندار قم به معاون اول ریاست جمهوری ارائه شده تا این مسائل سازماندهی شوند.

وی ابراز کرد: منعطف کردن مسائل معیشتی و برخورد با متخلفان و اخلال گران بازار به جدیت در استانداری قم دنبال می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: تغییرات قیمت‌های بازار کماکان موجب اعتراض مردم می‌شود و ما نیز موظف به رسیدگی مطالبات آنها هستیم.

طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری» دو موضوع حائز اهمیت استان قم است و از اتاق اصناف نیز انتظار می‌رود تا در اجرای آن اهتمام جدی داشته باشد.

کد خبر 6081001

دیگر خبرها

  • نقش بزرگ آنتونیو رودیگر در بُرد بزرگ رئال برابر منچسترسیتی + ویدئو و سند
  • مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم
  • نقش بزرگ آنتونیو رودیگر در بُرد بزرگ رئال برابر منچسترسیتی
  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد! / فیلم
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟