Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@12:17:12 GMT

نامجومطلق: بازیکنانم مقداری خسته‌اند

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۶۸۷۸

ساعت 24 – مجید نامجو مطلق سرمربی استقلال می‌گوید تیم پاختاکور ازبکستان را آنالیز کرده و آمادگی لازم را برای این مصاف دارد.

نامجومطلق، استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما تیم حریف را آنالیز کردیم و از نکات مثبت و منفی این تیم استفاده می‌کنیم و امیدوارم یک بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی اول به خاطر اینکه در شرایط مسابقه قرار نداشتیم اما رفته رفته شرایط بهتری به دست آوردیم. ما در بازی با الاهلی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. بازی پیش رو یک برنده خواهد داشت. چند بازیکن مصدوم داریم و امیدواریم بازیکنان‌مان به بازی برسند. مقداری خستگی در بازیکنان وجود دارد و باید روی ریکاوری و مسائل روحی و روانی کارهای لازم را انجام دهیم تا در بازی پیش رو موفق باشیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد:‌ ما تعداد بازی کمتری انجام دادیم و از نظر شرایط بدنی به نسبت سایر رقبا، از وضعیت بهتری برخوردار هستیم اما جنبه منفی این مساله این بود که از شرایط بازی دور بودیم و اگر الوحده در بازی‌ها حضور می‌کرد، شانس داشتیم به عنوان صدرنشین صعود کنیم و در مرحله بعدی به تیم بهتری برخورد کنیم.او در ادامه درباره نقش بازیکنانی همچون شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و مهدی قایدی و احتمال جدایی آن‌ها از تیم گفت:‌ ما ۲۵ بازیکن مهم داریم و این بازیکنان از کیفیت خوبی برخوردار هستند. ما کار گروهی انجام می‌دهیم و همه بازیکنان در موفقیت ما نقش دارند. شاید گل‌ها توسط چند نفر زده شود اما همه بازیکنان پیروزی ما نقش دارند. ما قبل از اینکه گل اول را به الاهلی بزنیم، سید حسین حسینی یک مهار بسیار خوب داشت که باعث شد ما به پیروزی برسیم. همانطور که بازیکنان در پیروزی نقش دارند، در شکست‌های ما هم نقش دارند. این بازیکنان ذکر شده با ما قرارداد دارند و فصل بعد در خدمت تیم هستند و اگر اتفاقی هم بیفتد، به مسائل مدیریتی ربط دارد و دیگر از دست ما خارج است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نقش دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم

تیم اینتر با پیروزی مقابل میلان در هفته سی و سوم سری آ، قهرمانی بیستم خود در این رقابت ها را مسجل کرد.

دانلود (2.6MB)

دیگر خبرها

  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • تیاگو موتا: بازیکنان رم خسته بودند؟ در این سطح، خستگی معنا ندارد