Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:25:46 GMT

تهران، از فردا میزبان هفته گردشگری این شهر است

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۶۸۸۲

تهران، از فردا میزبان هفته گردشگری این شهر است

در این هفته که از فردا پنجم مهرماه آغاز میشود و تا نوزدهم مهر ادامه دارد، سه برنامه پیش‌بینی شده است که به صورت مجازی با موضوع گردشگری هنری، موزه‌های خصوصی و ظرفیت‌های گردشگری بافت تاریخی تهرانبرگزار خواهدشد.
تمامی این برنامه ها با رویکرد مبتنی بر بازار تهران که پیشینه ای چندین صد ساله دارد، انجام می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در برپایی برنامه های این هفته سازمان های مردم نهاد، به دلیل آنکه  نماینده افکار عمومی و حلقه ارتباطی بخش دولتی با جامعه هستند اقداماتشان به توسعه گردشگری و پایداری توسعه مبتنی بر گردشگری می انجامد.

 توانمندسازی عمومی گردشگری بخش دیگری از برنامه های هفته گردشگری تهران را شامل می شود که این امر نیز با کمک سمن ها در برگزاری هرگونه برنامه آموزش عمومی محقق می شود.

برچسب‌ها ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهر تهران شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهر تهران شهرداری تهران ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهر تهران شهرداری تهران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس رسانه ملی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است



به گزارش خبرنگار ­خبرگزاری صداوسیما،، آقای جبلی امروز در مراسم قدردانی از عوامل ویژه برنامه های قرآنی کشور که از سوی فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس برگزار شد با قدردانی از حمایت های بی دریغ نمایندگان مجلس و فراکسیون ها و کمیسیون فرهنگی از رسانه ملی در تولید محتوای فاخر در بررسی برنامه هفتم و بودجه سال ۱۴۰۳ افزود: اگر رسانه ملی توفیقاتی در تولید برنامه های فاخر داشته است شریک اصلی ما نمایندگان مجلس بوده اند.

وی همچنین با اشاره به اینکه پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است گفت: تجربه سال های گذشته نشان داد هر چقدر برنامه ها رنگ و بوی هویتی بخود بگیرند و به ابعاد و فرم ها توجه کنیم، برنامه ها بیشتر مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار می گیرد.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: افتخار ما این است که در دوره فعلی، صدا و سیما به برنامه های قرآنی شناخته می شود.

آقای جبلی همچنین از سازمان تبلیغات اسلامی به خاط همکاری با رسانه ملی و تولید کنندگان برنامه ها تشکر کرد.

در این مراسم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با قدردانی از برنامه های قرآنی رسانه ملی در ماه مبارک رمضان گفت: رسانه ملی در این ایام درخشید.

آقای قمی افزود: یکی از اتفاقات ماه مبارک رمضان این بود که تصور بین المللی و جهان اسلام در موضوع قرآنی درباره ما تغییر کرد.

در این مراسم معاونین صدا و سیمای رسانه ملی نیز گزارشی از فعالیت های قرآنی در ماه مبارک رمضان ارائه کردند.

همچنین شماری از عوامل برنامه های قرآنی به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

چند تن از نمایندگان مجلس هم در سخنانی از اقدامات قرآنی رسانی ملی قدردانی کردند.

در پایان از ۷۸ نفر از عوامل برنامه های قرآنی صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت ارشاد، آموزش و پرورش و شهرداری قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • رئیس رسانه ملی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد
  • ضرورت تثبیت هفته فرهنگی شمیرانات در استان تهران
  • ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود
  • نمایشگاه کتاب تهران در حوزه گردشگری ادبی نیاز به استراتژی دارد
  • تامین سرمایه اجتماعی و اعتماد سازی عمومی رکن اساسی در تحقق شعار سال است
  • اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۷ 
  • سنگاپور میزبان تکواندوی مجازی قهرمانی جهان