Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: این دوره از مسابقات به مناسبت هفته دفاع مقدس با محورهای پایداری و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان و جانبازان و آزادگان، خانواده شهدا و شهدای گمنام، نقش مردم و گروههای مردمی در هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

یوسف امینی پاسداشت دستاوردهای دفاع مقدس، پاسداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، نقش نهضت عاشورا و آیین‌های عزاداری و فرهنگ شهادت در دفاع مقدس را از دیگر محورهای این مسابقه عکس برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهلت ارسال آثار هفت مهرماه امسال از طریق سایت کانون عکس مشهد به آدرس www.kanoonaks.org/contest است و برای ثبت نام و ارسال آثار باید طبق دستورالعمل قید شده در سایت اقدام شود.

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: پس از داوری آثار، عکس‌های برگزیده ۲۰ آبان ماه اعلام می‌شود و در مراسم پایانی این مسابقه در آذر ماه به دو عکس برگزیده لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می‌گردد.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته دفاع مقدس عکس دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته دفاع مقدس عکس دفاع مقدس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته دفاع مقدس عکس دفاع مقدس اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی در این جلسه توسعه و‌ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راپاسداری از ارزشهای دفاع مقدس بسیار مهم دانست .

 فرماندار خوی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثارو شهادت شهرستان گفت: برگزاری یادواره شهدا مصداق بارز کار فرهنگی است و ضرورتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی بین نسل جوان است.

علی نژاد افزود:هویت بخشی به فضای شهری با جانمایی هرچه بیشتر المان شهدا و هماهنگ سازی هرچه بیشتر در این راستا مورد تاکید است.

 فرماندار خوی اضافه کرد :تدابیر لازم برای برگزاری اجلاسیه و کنگره شهدا اتخاذ شود و بهره مندی از ظرفیت های هنری برای انتقال پیام شهدا مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین برضرورت تامین زمین مناسب برای راه اندازی و احداث موزه هشت سال دفاع مقدس در خوی تاکید کرد و افزود:

راه اندازی این می تواند در تبیین نقش شهرستان و رزمندگان اسلام شهر ستان خوی در هشت سال دفاع مقدس بسیار مهم باشد.

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی