Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@14:02:47 GMT

واکنش مدیر رسانه‌ای استقلال به سؤال خبرنگار قطری

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۶۹۵۸

واکنش مدیر رسانه‌ای استقلال به سؤال خبرنگار قطری

مدیر رسانه‌ای استقلال به سؤال خبرنگار قطری که در آن از واژه "خلیج" به‌جای "خلیج‌فارس" استفاده کرد، واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محممدحسین زرندی مدیر رسانه‌ای استقلال به سؤال خبرنگار قطری که در آن از واژه "خلیج" به‌جای "خلیج‌فارس" استفاده کرد، واکنش نشان داد.

در حالی که کنفرانس خبری مجید نامجو مطلق در حال برگزاری بود، یکی از خبرنگاران قطری حاضر در کنفرانس از سرمربی استقلال سؤالی در خصوص احتمال جدایی چند بازیکن استقلال در صورت داشتن پیشنهاد خارجی پرسید و در این سؤال از واژه مجعول "خلیج" استفاده کرد که بلافاصله مدیر رسانه‌ای استقلال هم اعلام کرد نام درست، "خلیج‌فارس" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ترجمه این سؤال به فارسی هم از واژه "خلیج‌فارس" استفاده شد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال مدیر رسانه ای استقلال خبرنگار قطری مدیر رسانه ای استقلال خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس مواج و متلاطم است

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا اوایل وقت فردا، در برخی ساعات وزش باد، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران، رعدوبرق و وزش تند باد لحظه‌ای و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط استان بویژه نواحی جنوبی و مرکزی مورد انتظار است، ضمن اینکه در این مدت، خلیج فارس مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از فردا به تدریج با کاهش ابر، وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر تا اوایل هفته آینده آرام است.

وی گفت: آسمان بوشهر در ساعت‌های آینده نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد و تا اوایل وقت فردا در برخی نقاط بویژه نواحی مرکزی و جنوبی، طی ساعاتی بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد و از فردا کاهش ابر پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: جهت وزش باد متغیر غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و تا اوایل وقت فردا در برخی ساعات در نیمه جنوبی گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و تا اوایل وقت فردا در برخی ساعات در مناطق جنوبی و مرکزی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6079657

دیگر خبرها

  • هشدار کارشناسان نظامی چین به خطرات افزایش تنش‌ها در خاورمیانه
  • خلیج فارس مواج و متلاطم است
  • احمد اقتداری، پدر مطالعات خلیج فارس بود + فیلم
  • انتقال ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • انتقال بیش از ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • فریاد خیبر خیبر یا صهیون از قلب خلیج فارس
  • واکنش دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس به پاسخ موشکی ایران
  • رشد 23 درصدی ارزش صادرات منطقه ویژه خلیج فارس
  • اولین واکنش کاخ سفید به توقیف کشتی اسرائیلی در خلیج فارس
  • رشد ۲۳ درصدی ارزش صادرات منطقه ویژه خلیج فارس