Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:07:31 GMT

کونته: فصل سختی پیش روی اینتر است

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۷۰۲۵

کونته: فصل سختی پیش روی اینتر است

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر تیمش را آماده شروعی درخشان در فصل جدید توصیف کرد.


به گزارش "ورزش سه"، اینتر فصل جدید را فردا با دیدار مقابل فیورنتینا آغاز می کند و بی شک امسال هواداران این تیم تنها به دنبال قهرمانی خواهند بود. آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و مدعی شد خریدهای جدید مانند آرتورو ویدال و الکساندر کولاروف باعث افزایش تجربه تیمش خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنتونیو کونته گفت: "ما در تمرینات پیش فصل خیلی خوب کار کرده ایم و من از این سه هفته اردوی آماده سازی برای فصل جدید راضی هستم. ما یکی از آخرین تیم هایی بودیم که فصل را به پایان رساندیم،

 

 

در این هفته ها خوب کار کرده ایم و من از نگرش و تمایل بازیکنان به کسب موفقیت بسیار راضی هستم. ما آماده شروع فصل هستیم. مطمئنا از بسیاری جهات از جمله نحوه اتمام فصل قبل و شروع فصل جدید، یک فصل سخت پیش رو خواهد بود، اما ما همه امیدواریم که بتوانیم پیشرفت کنیم.

 

آرتورو ویدال و الکساندر کولاروف بازیکنی هستند که می توانند فاکتور تجربه را برای تیم به ارمغان بیاورند. اما اشرف حکیمی نیز 21 ساله است و مسیری را آغاز کرده است که قطعا مهم خواهد بود. ما با باشگاه کاملا توافق داشته و استراتژی خاصی را ارزیابی و انتخاب کرده ایم. البته شرایط خاصی برای همه باشگاه ها حاکم بود، اما همانطور که پپ ماروتا گفت،

 

ما با در نظر گرفتن آنچه مالکان گفتند سعی می کنیم از فرصت ها استفاده کنیم. ما با هماهنگی کامل کار می کنیم و می خواهیم اعتبار حاصل شده را تثبیت کنیم. سال گذشته ، اینتر در لیگ 82  امتیاز کسب کرد که این باید به ما قدرت و شجاعت بدهد. باید بدانیم راهی که در آن قدم گذاشته ایم درست است. مسیری وجود دارد و در طول مسیر ما با شرایط خاصی مانند شیوع ویروس کرونا روبرو هستیم. ما در حال اجرای استراتژی توافق شده بوده و سعی می کنیم مفیدترین کار را برای اینتر انجام دهیم."

آنتونیو کونته اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتونیو کونته اینتر میلان آنتونیو کونته فصل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است

مهدی کرباسیان، اقتصاددان و معاون وزیر صنعت در دولت روحانی در پاسخ به این پرسش که نرخ تورم تا پایان امسال چه مسیری را طی خواهد کرد؟ می‌گوید: به نظر من هر اقدامی که بانک مرکزی برای کنترل نرخ ارز با ندادن تسهیلات و نقدینگی داشت، توانست تا حدی جلوی رشد شدید قیمت‌ها را بگیرد.

به گزارش خبرآنلاین، وی البته با اشاره به افزایش نرخ ارز در یکی دو ماه اخیر، می‌افزاید: واقعیت این است که وقتی ۴۵ تا ۵۰ درصد تورم داریم، این نشان می‌دهد که ارزش پول ملی دارد می‌افتد.

او متذکر می‌شود: به نظر می‌رسد سال ۱۴۰۳ سال سختی باشد، اما امید دارم با یکدست شدن دولت و مجلس و حمایت رهبری از دولت، از این بحران‌ها با تصمیمات جسورانه، عقلایی و با مشورت عقلا بگذریم.

کرباسیان یادآور می‌شود: می‌توان نرخ تورم را در حدود ۴۰، ۴۵ درصد نگه داشت، اما در مقابل رکود تشدید می‌شود. وقتی حقوق ۲۰ درصد افزایش پیدا کند، هزینه‌ها پایین باشد، پولی نمی‌چرخد و رکود ایجاد می‌شود.

کرباسیان در پاسخ به این پرسش که نرخ ارز در سال ۱۴۰۳ چه مسیری را طی خواهد کرد؟ به این جمله بسنده می‌کند: این منوط به این است که چقدر درآمد ارزی و نفتی داشته باشیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: «افزايش قيمت‌ها كاهش تورم»، مردم چگونه باوركنند؟! راز تورم دو رقمی در ایران

دیگر خبرها

  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • پیگیری برقراری سختی کار در حقوق کارگران استان سمنان
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ
  • آنتونیو کونته، استفانو پیولی و جانپیرو گاسپرینی جدی‌ترین گزینه‌های هدایت ناپولی