Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش رژیم صهیونیستی از اتخاذ اقدامات مجازاتی علیه شماری از نظامیانش از جمله چندین افسر ارشد به سبب شیوع ویروس کرونا در یک پایگاه آموزشی در جنوب فلسطین اشغالی خبر داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین  الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی،بر اساس بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی، شماری از افسران پایگاه « Bahad 1» در شهرک صهیونیست نشین متسبی ریمون در صحرای اشغالی نقب به سبب نقض دستورالعمل‌های بهداشتی صادره برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این مکان نظامی مجازات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه آورده است که فرمانده گردان مستقر در این پایگاه توبیخ کتبی شده است و یک افسر دیگر از فرماندهی سری برکنار شده است، همچنین تدابیر مجازات و تنبیه علیه شمار دیگری از افسران ارشد رده پایین اتخاذ شده است.

بر اساس این گزارش، دو دانشجوی نظامی که در این پایگاه آموزش می‌دیدند به سبب آنکه فرمانده خود را از ظاهر شدن علائم کرونا در بدن‌هایشان مطلع نکردند، اخراج شدند.

گزارش‌های رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از ثبت ابتلای دست‌کم 30 نظامی در این پایگاه رژیم حکایت می‌‌کند.

این گزارش در پی آن صادر شده است که مقامات بهداشتی رژیم صهیونیستی امروز جمعه از افزایش بی سابقه آمار مبتلایان به ویروس کرونا طی روزهای اخیر سخن گفته اند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز جمعه از مرگ 61 بیمار جدید کرونایی و ابتلای 7527 نفر دیگر طی 24 ساعت اخیر خبر داد که یک رکورد چشمگیر به شمار می‌رود.

با ثبت موارد جدید ابتلا به کرونا در مناطق اشغالی، آمار کل مبتلایان به 214 هزار و 458 نفر رسیده است . آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در مناطق اشغالی هم به 1378 نفر رسیده است.

شبکه روسیا الیوم در این باره گزارش داد مناطق اشغالی 1948 امروز وارد دومین تعطیلی سراسری از ابتدای سال جاری میلادی در تلاش برای مهار ویروس کرونا شده‌اند.مخالفان نتانیاهو،کابینه وی را به شکست و ناکامی بزرگ در مقابله با شیوع روزافزون ویروس کرونا در مناطق اشغالی متهم کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اسرائیل ویروس کرونا اسرائیل رژیم صهیونیستی مناطق اشغالی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله

رزمندگان حزب الله پایگاه نظامیان صهیونیست موسوم به «الرادار» در اراضی اشغالی شبعا را هدف حمله راکتی قرار دادند که اهداف تعیین شده به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

نیرو‌های مقاومت همچنین پایگاه نظامی «رویسات العلم» در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا را هدف حمله راکتی قرار دادند که در نتیجه آن، اهداف تعیین شده به دقت مورد اصابت آتش رزمندگان حزب الله قرار گرفت.

رزمندگان حزب الله همچنین محل استقرار نظامیان اشغالگر در اطراف پایگاه‌های نظامی «رامیم» و تپه «الکرنتینا» را با آتش توپخانه هدف قرار دادند و در پی آن، اهداف مورد نظر مورد اصابت آتش مقاومت قرار گرفت.

همزمان، شبکه المیادین به نقل از خبرنگارش در جنوب لبنان اعلام کرد یک هدف نظامی متعلق به اشغالگران صهیونیست در پایگاه نظامی «حدب یارون» مورد حمله مستقیم قرار گرفت.

ساعاتی پیش نیز، شبکه المیادین گزارش داد یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در سواحل «حیفا» شمال فلسطین اشغالی هدف حمله پهپاد‌های حزب‌الله قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، این حمله به وسیله یک اسکادران پهپاد از خاک لبنان به سمت شهرک‌های اطراف الجلیل انجام و منجر به فعال شدن سامانه‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی شد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها در پاسخ به تجاوزات اسرائیل به شهرک «عدلون» و ترور یکی از برادران مجاهد، پهپاد‌های ما مقر تیپ گولانی و مقر یگان ۶۲۱ «ایگور» در پادگان «شراغا» در شمال شهر اشغالی «عکا» را هدف قرار دادند.

طبق بیانیه حزب‌الله این حمله به صورت دقیق و مستقیم انجام شد.برخی منابع نیز از اصابت موشک به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی در این باره گزارش دادند که پس از به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در منطقه «کریوت» صدای چند انفجار در منطقه شنیده شد.

این رسانه‌ها همچنین از به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در بندر «حیفا» خبر دادند.

طبق این گزارش، پس از فعال شدن آژیر‌های خطر، آتش سوزی در منطقه شمالی بندر حیفا رخ داد و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز به سمت آب‌های لبنان در مقابل «الناقوره» موشک پرتاب کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان یکی از مقرهای فرماندهی صهیونیستی را موشک‌باران کرد