Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوییس سوارز از این پس مهاجم اتلتیکو مادرید خواهد بود. 

لوییس سوارز مهاجم 33 ساله اروگوئه ای پس از شش سال از بارسلونا جدا شد و به اتلتیکو مادرید پیوست.

به گزارش طرفداری، بامداد پنجشنبه باشگاه بارسلونا تایید کرد که لوییس سوارز با قراردادی رایگان همراه با 6 میلیون یورو پاداش به اتلتیکو مادرید پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز عصر لوییس سوارز در تست پزشکی اتلتیکو مادرید شرکت کرد و پس از قبولی در تست پزشکی، رسما قرارداد دو ساله اش با اتلتیکو مادرید را به امضا رساند.

لوییس سوارز با قراردادی دو ساله به اتلتیکو مادرید پیوست

همچنین بخوانید:

لوییس سوارز در تست های پزشکی اتلتیکو مادرید / عکس لوییس سوارز به اتلتیکو مادرید پیوست / رسمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید لوییس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم

شب گذشته و در حساس ترین دیدار هفته لیگ های اروپایی، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید.

دانلود (5.3MB)

دیگر خبرها