Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@22:51:34 GMT

یک‌طرفه شدن کندوان و هراز

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۷۲۳۲

یک‌طرفه شدن کندوان و هراز

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محورهای مازندران و اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیک سنگین مقطعی در مسیرهای خروجی محورهای هراز، سوادکوه و کندوان مازندران و ترافیکی پرحجم در محور کیاسر هستیم.

وی افزود: چهارشنبه هفته جاری شاهد ترافیکی فوق سنگین در مسیرهای ورودی محورهای شمال هستیم که این وضعیت موجب ترافیکی سنگین در مسیرهای خروجی استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه مازندران  با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته تا فردا در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروزاز محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با بیان اینکه تردد تمامی تریلر از محور هراز کماکان ممنوع است، یادآور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آب‌اسک ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که باتوجه به وضعیت ترافیک این محدودیت اعمال می‌شود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که این محدودیت در زمان اعلام شده این محدودیت اعمال محدودیت اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: بحث اعمال محدودیت مقطعی در محور کیاسر نیز در دستور کار قرار دارد که درصورت نیاز اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیرضروری تاکید کرد.

پربیننده ترین انتخاب رشته کنکور۹۹ آغاز شد +لینک آخرین آمار کرونا در ایران (۱۳۹۹/۷/۳) آخرین آمار کرونا در ایران (۱۳۹۹/۷/۴) اخبار آموزش و پرورش/ حضور دانش‌آموزان در مدارس قم ممنوع است انتخاب رشته کنکوری‌های متقاضی رشته‌های دانشگاه آزاد آغاز شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پلیس راه ترافیک رئیس پلیس راه ماموران پلیس مقررات راهنمایی و رانندگی محورهای شمالی علیرضا قدمی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت وسایل نقلیه از ساعت تردد تمامی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت محور هراز به دلیل بارش باران و نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: شاهد بارش برف پراکنده در محور هراز، مه گرفتگی در تونل کندوان و محدوده گدوک سوادکوه هستیم.

وی وضعیت دیگر راه‌های استان را دارای بارندگی اعلام کرد.

کد خبر 6086010

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها