Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رعایت بدوی‌ترین توصیه‌های بهداشتی برای در امان ماندن از ویروس ناشناخته‌‌ای به نام کرونا، رایج‌ترین حرف و حدیث این روزهای جامعه بشری است.

و اینکه آیا رعایت این مهم برای مردم جدی است و یا به مانند هر امر دیگری عادی شده است، در نتیجه آمارهای ابتلا به بیماری ناشی از شیوع ویروس کرونا عیان می‌شود که گویا در حال حاضر زمان عادی شدن فرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهد این سخن رفتار مردم در معابر و مراکز تجمع است که بی‌توجه در کنار هم ایستاده و ساده‌ترین و البته مهم‌نرین اقلام حفاظتی را هم با خود ندارند.

از این رو آمار مبتلایان به کووید 19 روند افزایشی به خود گرفته و سهم استان زنجان از این آمارها، روزهای متوالی است که بالای 20 نفر اعلام می‌شود.

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون ابتلای قطعی 3 هزار و 678 نفر

در استان زنجان به کووید 19 بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ثابت شده که 3 هزار و 130 نفر از آن‌ها بعد از بهبود از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

براساس همین گزارش آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل بیماران مبتلای قطعی به کووید 19 و همچنین مشکوک 11 هزار و  186 نفر اعلام شده است.

همچنین طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا 491 نفر جان خود را از دست داده‌اند که سه نفر از آن‌ها جزو آمار روزانه بوده‌اند.

در حال حاضر 372 نفر در بیمارستان‌های استان زنجان به دلیل ابتلا به کووید 19 و یا مشکوک بودن بستری هستند که 22 مورد از این آمار جزو مبتلایان روز هستند.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان بیمارستان ویروس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟

رئیس کل دادگستری استان زنجان جهت شنیدن مشکلات مردمی و کسبه بازار تاریخی زنجان، در مسجد جامع(سید) زنجان حاضر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، شامگاه دوشنبه دیدار مردمی حجت‌الاسلام علی فرجی‌برحق رئیس کل دادگستری استان زنجان، دادستان مرکز استان و معاونین دادگستری در مسجد جامع زنجان برگزار شد.

از آنجایی که مسجد جامع زنجان در کنار بازار زنجان قرار دارد و حتی یکی از ورودی‌های این مسجد به داخل بازار متصل است، بازاریان زنجانی برای گفتن مشکلات خود به رییس‌کل دادگستری و دادستان زنجان ، در این مسجد حاضر شدند. لازم به ذکر است دوشنبه هر هفته رئیس کل دادگستری به همراه دادستان و معاونین خود در یکی از مساجد شهر زنجان جهت گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم حضور می‌یابند.

در مسجد جامع زنجان مشکلاتی که اهالی و کسبه بازار زنجان مطرح کردند، بیشتر در حوزه میراث فرهنگی بود که بابت همین موضوع ، مدیرکل میراث‌فرهنگی زنجان نیز در این دیدار مردمی حضور یافته بود.

مشکل بازسازی بازار زنجان چندین سال است که مشکلات زیادی را برای بازاریان ایجاد کرده است که مهمترین گلایه بازاریان همین موضوع بود. مرمت بناهای تاریخی بازار و نگهداری نیز از دیگر مشکلات آنان بود که رییس‌کل دادگستری زنجان دستورات لازم را به مدیرکل میراث‌فرهنگی و اعضای شورای شهر و شهرداری زنجان صادر کرد.

مشکل پارک خودرو در وقت نماز در منطقه سبزه میدان و وجود برخی اماکن تخریبی در این منطقه که محل پاتوق معتادین از دیگر مشکلات مطرح شده بود که در این زمینه دستورات لازم به رئیس کلانتری 12 زنجان برای پیگیری و حل مشکلات صادر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • سروده ‌شاعر زنجانی برای غزه/ با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم