Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-در پنجمین سالگرد درگذشت مهاجم پیشین پرسپولیس، تیم‌های یاران رسانه و یاران هادی نوروزی به مصاف هم رفتند.

خبرگزاری میزان - تیم‌های یاران رسانه و یاران هادی نوروزی به مناسبت پنجمین سالگرد درگذشت مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه هفتم تیر شهر بابل و با حضور همبازیان سابق هادی نوروزی، نمایندگان مجلس، استاندار، فرماندار و رییس اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به مصاف هم رفتند که این بازی نمادین در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم فوتبال یاران رسانه خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های تیم رسانه ورزش را محسن جعفری و مهدی خادمی به ثمر رساندند.

در این دیدار که به صورت زنده از شبکه تلویزیونی مازندران پخش شد و در ترکیب تیم فوتبال یاران رسانه با سرمربیگری محسن بیاتی‌نیا نفراتی، چون محمد سیانکی، مهدی توتونچی، محمدحسین میثاقی، میثاق معمارزاده، مهدی نوروزی (برادر هادی نوروزی)، محسن جعفری، مجید باباعلی، حامد امینی، محمود نجف‌زاده و مهدی خادمی حضور داشتند و در تیم یاران هادی نوروزی بازیکنانی، چون سهراب انتظاری و اصغر رامشگر به میدان رفتند.

اعضای تیم فوتبال یاران رسانه متشکل از خبرنگاران، عکاسان، مجریان و گزارشگران صدا و سیما پیش از این دیدار با حضور بر سر مزار هادی نوروزی، یاد و خاطره مهاجم اسبق پرسپولیس را زنده نگه داشتند.

این دیدار با دعوت خانواده هادی نوروزی و مسئولان مازندران و حمایت کامل حسن رنگرز مدیرکل جدید اداره ورزش مازندران برگزار شد و در بین دو نیمه این دیدار نیز پیراهن تیم رسانه ورزش به عنوان یادبود از سوی مهدی خانمدی سرپرست تیم به حسن رنگرز اهدا شد.

بیشتر بخوانید: نکته مثبت تیم یحیی؛ در پرسپولیس همه گل می‌زنند

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس هادی نوروزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس هادی نوروزی یاران هادی نوروزی یاران رسانه تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم

در چارچوب هفته بیستم لیگ امارات، تیم شباب الاهلی که سعید عزت اللهی را در اختیار دارد با نتیجه چهار بر یک یاران مهدی قائدی در تیم الاتحاد کلبا را شکست داد.

اتحاد کلبا ابتدا در دقیقه ۵ با پاس گل مهدی قائدی به گل رسید ولی شباب الاهلی در ادامه توانست با چهار گل، میهمانش را در هم کوبد. گل دوم شباب الاهلی با شوت سعید عزت اللهی در دقیقه ۵+۴۵ به ثمر رسید.

شباب الاهلی با این برد ۴۰ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت. اتحاد کلبا با ۲۰ امتیاز همچنان در جایگاه نهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • سرمربی پورتو: تولد دوباره طارمی؟ او همیشه متعهد و حرفه ای بوده است
  • تمجید کونسیسائو از مهدی طارمی/ مهاجم ایرانی متعهد و حرفه ای است