Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام اکبر احمدپور در گفت و گو با افکارنیوز با اشاره به عملکرد خوب علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در دوره های مختلف مدیریتی گفت: ایشان در دوره استانداری کرمان و بویژه در شهر قلعه گنج کارنامه خوبی از مدیریت خود بر جا گذاشت که به صورت مشخص اقدامات ایشان درقلعه‌گنج مورد توجه مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وحدت بین جریانات و نیروهای مختلف استانی و همسویی با گروه‌های مختلف در خراسان رضوی از دیگر اقدامات قابل توجه ایشان در کسوت استانداری بود که مورد اذعان همگان است.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی به اقدامات اقتصادی رزم‌حسینی در خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: مهمترین فعالیت اقتصادی گزینه پیشنهادی وزارت صمت در خراسان رضوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی بود که باعث شد در هر نقطه یک معین اقتصادی برای باز شدن گره‌های اقتصادی تعیین شود.

احمدپور خاطرنشان کرد: ایشان در دوران دفاع مقدس هم نقش بسیار مهم و ارزشمندی داشته و در لشکر ثارا... به عنوان قائم مقام سردار شهید سلیمانی حضور داشتند. به هرحال امیدواریم ایشان با نقاط درخشان و روشن کارنامه خود بتواند رای اعتماد مجلسی‌ها را کسب کرده و در مقام وزارت صمت اقدامات ارزشمندی را به ثمر برساند.

وی اضافه کرد: با توجه به شناخت قابل قبولی که مجلسی‌ها از آقای رزم‌حسینی و سوابق و پیشینه ایشان دارند، فکر می‌کنم فضای عمومی مجلس نسبت به ایشان خوب است و ایشان رای قابل قبولی را بدست خواهند آورد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزیر صمت مجلس یازدهم رزم حسینی اکبر احمد پور رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند

مرتضی مدنی مدیزکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های حوزه اقتصادی و صدور مجوزها، قوانین و مقررات را به نفع مردم استفاده کنند و نباید باعث دغدغه مندی سرمایه گذار و تولیدکننده شوند.

وی افزود: هرگاه قانون به نفع مردم تفسیر نشود، جامعه به سوی مشاغل کاذب نظیر دلالی و واسطه گری سوق پیدا می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: در شهرستان مرزی تایباد می‌توان با واردات مواد اولیه و خام، تولید محصول و صادرات آن، برای کشور ارزآوری و برای جوانان اشتغال ایجاد کرد.

مدنی بیان کرد: با توجه به وجود مرز دوغارون و امکان تبادل کالا، از ظرفیت قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی در تایباد استفاده شود که این خود تحقق شعار سال را در پی خواهد داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: گرانی‌های بی ضابطه مردم را آزار می‌دهد و نهاد‌های متولی نظارت بر بازار باید پاسخگوی مردم باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی اضافه کرد: قاچاق خط قرمز تعزیرات حکومتی است و در حوزه قاچاق ارز و سوخت پرونده‌های میلیاردی وجود دارد.

مدنی افزود: نانوایی‌ها در دورترین نقاط استان تحت نظارت قرار دارند و هر چه عملکرد بهتری داشته باشند، از امتیازات بیشتری بهره خواهند برد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه بازار تعزیرات حکومتی به عنوان مدعی العموم مطرح است و در کنار اتحادیه‌های صنفی، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و صمت بر جریان عرضه و تقاضا در بازار نظارت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست