Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ مسابقات جام حذفی تنیس باشگاه‌ها و دسته جات آزاد بانوان کشور  به میزبانی فدراسیون تنیس و در دهکده ورزشی چهارباغ کرج آغاز شد.

‎در روز نخست مسابقات سپهر کاغذ یزد ٢بر یک افسران هرمزگان الف رابرد، آکادمی تنیس مهذب نیا  نتیجه را یک بر ٢ به هیئت تنیس خراسان جنوبی واگذار کرد، حمید کلاب و باشگاه شهدای درکه به ترتیب ٢ بر یک پندار سیرجان (ب) و آکادمی تنیس مهذب نیا (د) را شکست دادند، آروین اسپرت مشهد تلنتس (الف) را ٣بر صفر برد، آکادمی تنیس صدری با همین نتیجه از سد سانا تهران‌ عبور کرد، تیم مانی کلاب با نتیجه ۳ بر صفر آتس اصفهان را شکست داد، آکادمی تنیس مهذب نیا (ب) با آکادمی تنیس مهرزاد، آکادمی تنیس مهذب نیا (ج) با نتیجه ۳ بر صفر امید تهران را از پیش رو برداشت و نوریان تهران با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب یدی کلاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎در ادامه این رقابت‌ها و در دومین مرحله گروهی، تیم‌ها با انجام ۱۰ مسابقه به مصاف حریفان خود می‌روند.

‎این رقابت‌ها از ۴ لغایت ۱۲ مهر ماه به میزبانی کشورمان در دهکده ورزشی چهار باغ البرز برگزار می‌شود.

‎ حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان به عنوان ناظر داوری و بهناز تعبدی به عنوان سرداور حضور دارد.

بیشتر بخوانید

حضور افتخاری علی کریمی در مسابقات تنیس جام دیپلمات‌ها

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تنیس مسابقات جام حذفی تنیس آکادمی تنیس مهذب نیا بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم‌های ایران، اردن،‌ لبنان، سوریه، بحرین، کویت، عراق و عربستان از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن و در چارچوب رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا در دو بخش دختران و پسران به میدان خواهند رفت.
امیر کسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی تیم ایران را تشکیل می‌دهند.
گفتنی است تیم‌های تنیس دختران و پسران ایران که در اردن به سر می‌برند تمرینات خود را برگزار کرده و آماده پیکار با رقبای خود هستند.

دیگر خبرها

  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران