Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@09:19:35 GMT

امیر قلعه نویی در گل‌گهر با پیروزی شروع کرد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۷۵۰۲

امیر قلعه نویی در گل‌گهر با پیروزی شروع کرد

به گزارش ایرنا؛ تیم فوتبال گل گهر سیرجان عصر امروز (جمعه) در کمپ الیاف تهران در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ماشین سازی تبریز رفت و با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

گل های گل گهر را گادوین منشا و عرفان افراز به ثمر رساندند.

در این دیدار گل گهر در نیمه اول با ترکیب علیرضا حقیقی‌، سید علیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری ، یوسف وکیا، حسام پور هاشم ، امین پور علی، احمد زنده روح ، رضا محمودآبادی، بهنام برزاری، پیمان رنجبری و نوید عاشوری به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در نیمه دوم امیر قلعه نوعی مهرداد بشاگردی، رضا علیاری ، علیرضا آرتا، سید محمد میری، علیرضا علیزاده، علی قربانخانی، یونس شاکری و گادوین منشا را به بازی فرستاد.

برچسب‌ها فوتبال خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان فوتبال خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان اخبار کنکور گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی در سال جدید/پیروزی نماینده بسکتبال ایران در آسیا

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۲ امشب (پنج‌شنبه - ۹ فروردین ۱۴۰۳)، در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در لیگ منطقه‌ای غرب آسیا، تیم شهرداری گرگان موفق شد در نخستین بازی سری این مرحله، برابر حریف خود به پیروزی دست یابد.

در این دیدار که به میزبانی سالن بسکتبال آزادی (سالن مرحوم محمود مشحون) برگزار شد، شاگردان مصطفی هاشمی موفق شدند با درخشش «ویل چری» و مبین شیخی، با نتیجه قاطع ۱۰۲ - ۶۴ الشرطه اس‌سی عراق را شکست دهند.

کوارترهای اول، دوم، سوم و چهارم این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۲-۱۵، ۲۷-۱۶، ۲۶-۸ و ۲۷-۲۵ به سود شاگردان هاشمی پایان یافت تا شهرداری گرگان با اختلاف ۳۸ امتیازی در این دیدار به پیروزی دست یابد.

در انتهای این دیدار، «ویل چری» پوینت گارد آمریکایی تیم شهرداری گرگان با کسب ۳۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۲ پاس گل، ۳ توپ ربایی تاثیرگذاری ۲۸ را به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد.

مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت سری دو برد از سه بازی برگزار می‌شود. هر تیمی که بتواند دو برد را مقابل حریف خود کسب کند، راهی فینال این مسابقات خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درس عبرت قلعه نویی به بیرانوند در عشق‌آباد
  • جریمه سنگین امیر قلعه نویی و سه ملی پوش دیگر از سوی AFC
  • احمد نوراللهی ستاره شد؛ امیر قلعه نویی در به در احمد نور!
  • شروع طوفانی در سال جدید/پیروزی نماینده بسکتبال ایران در آسیا
  • امیر قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران
  • تصویری عجیب از وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه ترکمنستان | اعتراض قلعه نویی بی دلیل نبود
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ
  • ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان