Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@11:13:53 GMT

نام ستاره سیتی از فهرست تیم ملی برزیل خارج شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۷۵۳۵

نام ستاره سیتی از فهرست تیم ملی برزیل خارج شد

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های فوتبال مقدماتی راه‌یابی به جام جهانی پس از وقفه‌ای طولانی بار دیگر از سر گرفته خواهد شد و بر این اساس تیم‌های مختلف خود را برای حضور پرقدرت در این مسابقات آماده می‌کنند.

در این میان تیم ملی برزیل هم در منطقه آمریکای جنوبی مهیای این مسابقات خواهد شد.

بر اساس اعلام اخبار رسانه‌ها گابریل ژسوس که پیش از این در فهرست برزیلی‌ها حضور داشت به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم ملی فوتبال کشورش را همراهی کند و نام او از فهرست سلسائو خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: برزیل فوتبال منچستر سیتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی گواردیولا: الان وقتش نبود هالند!

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در حساس‌ترین مقطع فصل نیاز به یک محرک جدید برای تغییر روند نه چندان خوبش دارد. دو بازی دوستانه نروژ برابر اسلواکی و چک می تواند بهترین فرصت برای هالند باشد تا بار دیگر به روند گلزنی برگردد.

این شاید بدترین روزهای هالند در منچسترسیتی باشد. ستاره ای که به دلایل مختلف نتوانسته مثل فصل گذشته کار کند و در بازی اخیر برابر نیوکسل نه گلزنی کرد و نه توانست تاثیرگذار کار کند. او وقتی در انتهای بازی تعویض شد نیز به وضوح نارضایتی اش را نشان داد. سیتی آن بازی را به لطف دو گل برناردو سیلوا برد و به نیمه نهایی جام حذفی رسید.

این اولین بازی خنثی هالند در فصل جاری نبود اما همچنان برای پپ گواردیولا یک مهاجم ثابت است چرا که به خوبی می داند هالند چه ارزش هایی دارد. 

ستاره نروژی در سال 2024 و در 12 بازی زننده 10 گل بوده اما 5 گل فقط در یک بازی برابر لوتون به ثمر رسیدند. او در یازده بازی دیگر 5 گل زده که برای مهاجمی مثلا هالند که فصل گذشته متوسط گلزنی او تقریبا یک گل در هر بازی بود، آمار خوبی نیست. در بازی های مهم برابر چلسی، نیوکسل و لیورپول خبری از درخشش هالند نبود و این می تواند زنگ خطری برای سیتی باشد که سه هفته دیگر باید به مصاف رئال مادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برود. سیتی هرچه زودتر به بهترین هالند نیاز دارد.

دیگر خبرها

  • نگرانی گواردیولا: الان وقتش نبود هالند!
  • تصمیم ستاره محبوب گواردیولا: جدایی از سیتی
  • آغاز تمرینات تاکتیکی تیم ملی یک روز پس از حضور ستاره فوتبال هلند
  • غیبت ستاره آرسنال در اولین فهرست سرمربی جدید برزیل
  • جام رمضان در شبکه ورزش سیما
  • فوری: فهرست عجیب و شوکه کننده تیم ملی برابر ازبکستان؛ قلعه نویی دو کاپیتان را حذف کرد!
  • آغاز مسابقات مینی فوتبال جام دهیاری‌های استان با حضور رییس فدراسیون فوتبال کشوردر روستای تیس
  • کابوس ستاره یونایتد: حذف از تیم ملی برزیل
  • ستاره رئال: خودمان هم دوست داشتیم به سیتی بخوریم!
  • خوش‌شانسی ستاره سیتی: 2 شوت و 2 گل! (عکس)