Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرماندهی انتظامی حاجی آباد از توقیف ۲ دستگاه پراید وانت و کشف یک تن ماهی خام بدون مجوز بهداشتی به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 
 سرهنگ علی اکبر مرادی با اعلام این خبر افزود: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
**
 فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: ۵۵۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در ۲۴ ساعت گذشته از قاچاقچیان کشف و در این راستا پنج قاچاقچی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر افزود: در اجرای این طرح ضربتی که با همکاری ماموران انتظامی بندرلنگه، میناب، رودان و حاجی آباد اجرا شد با اقدام‌های اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی چهار باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و در عملیاتخهای جداگانه دستگیر شدند.
وی بیان داشت: در این راستا چهار دستگاه خودرو سبک و سنگین متعلق به سوداگران شناسایی و توقیف شد.
**
فرمانده انتظامی رودان گفت: ۹ نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان دستگیر شدند. 
سرهنگ رمضان شهریاری افزود: اتهام افراد دستگیر شده قاچاق موادمخدر، ایجاد مزاحمت، اخلال در نظم عمومی، ضرب و جرح، اتهام مالی و پرداخت نکردن دیه بوده است.
**
فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۶۱ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۲ دستگاه کامیون تانکردار به ارزش پنج میلیارد ریال در محور بندرعباس به میناب خبر داد. 
سردار غلامرضا جعفری افزود: در این راستا ۲ متهم  دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
**
 معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت:  ۹۱ راس دام قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال در یک عملیات پلیسی در میناب کشف شد.
سرهنگ علیرضا گزمه اظهار داشت: قاچاقچیان قصد انتقال این دام ها از طریق دریا به کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس داشتند که با شگردهای پلیسی ماموران و انجام گشت‌های نامحسوس محل دپوی احشام را شناسایی و این تعداد راس دام کشف شد.
**
 فرمانده انتظامی رودان از وقوع نزاع خیابانی منجر به قتل و دستگیری قاتل ۲۵ ساله کمتر از ۶ ساعت پس از وقوع در این شهرستان خبرداد. 
 سرهنگ رمضان شهریاری گفت: در بعد از ظهر روز ۳۱ شهریور خبر نزاع و درگیری با چاقو بین ۲ نفر در حوزه استحفاظی رودان به مرکز ۱۱۰ اعلام که بلافاصله ماموران به محل اعلامی اعزام شدند.
وی بیان داشت: با حضور ماموران در محل مشخص شد فردی ۵۱ ساله در پی نزاع بر اثر ضربه چاقو  و جسم تیز و برنده به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش تیم پزشکی، براثر شدت جراحت وارده فوت کرده است.
وی بیان داشت: در ادامه این عملیات افسران رودان، قاتل را شناسایی و با هماهنگی قضایی و در عملیات ضربتی و منسجم پلیسی نامیرده را دستگیر کردند.

برچسب‌ها هرمزگان کالای قاچاق نیروی انتظامی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان کالای قاچاق نیروی انتظامی هرمزگان هرمزگان کالای قاچاق نیروی انتظامی هرمزگان اخبار کنکور انتظامی هرمزگان دستگیر شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از توقیف دو دستگاه خودروی نیسان حامل ۵ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلاردشت، به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ ناصر صالحی در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب جنگلی در محور عباس آباد خبر داد و افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه خودرو‌های  نیسان را توقیف و در بازرسی 5 تن چوب  که به صورت غیر مجاز از  جاده جنگلی برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به دستگیری متهمین در این  عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

صالحی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد،  از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد