Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: دوست نداریم به‌زودی برگردیم و می‌خواهیم بمانیم و با دست‌پر به کشور برگردیم. پس از اتمام جام باشگاه‌های آسیا حرف‌های زیادی دارم که در بخش‌های مختلف به صورت مستند ارائه می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال با تبریک پیروزی استقلال مقابل الاهلی عربستان اظهار کرد: بعد از مدت‌ها دل هواداران شاد شد و دل هواداران شاد شد و این شادی را به همه استقلالی‌ها در داخل ایران و سراسر دنیا تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالیم که در کنار تیم هستیم و یک کار تیمی خوب را در بخش بازیکنان، کادر فنی، پزشکی و روابط عمومی انجام می‌دهیم. همه کنار هم برای رسیدن به هدف بزرگی هستیم.

او ادامه داد: ما پرافتخارترین باشگاه ایران هستیم و این افتخار بزرگی برای باشگاه با قدمت ما است و امیدوارم باوجود همه کاستی‌ها مجدداً در بازی فردا شب مقابل پاختاکور سربلند بیرون بیاییم و این شادی را همه ایرانی‌ها جشن بگیرند. با توجه به اینکه از نزدیک کنار بچه‌ها هستم و صحبت کوتاهی که با سرمربی داشتم، احساس می‌کنم انگیزه‌ها دو چندان است تا بتوانیم بازی به بازی جلو برویم و افتخاری برای باشگاهمان کسب کنیم. این کار دور از دسترس نیست و دعای خیر هواداران در بازی فردا شب و مراحل بعدی خیلی می‌تواند به ما کمک کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره حال و هوای مدیران استقلال پس از شکست الاهلی گفت: ما به عنوان یک هوادار مثل همه هواداران که با هر گل شاد می‌شدند، این شادی را بروز دادیم و دست خودمان هم نبود چرا که استقلال در خون و رگ‌هایمان است و با هر گل بازیکنان تیم، در پوست خودمان نمی‌گنجیدیم و ناخودآگاه ابراز احساسات می‌کردیم. دوستانی که روی سکو نشسته بودند همه خوشحال بودند و این ذاتی است و امیدوارم ادامه‌دار باشد.

او با بیان اینکه همه شرایطی که لازم بود برای یک تیم حرفه فراهم کنیم اکنون انجام شده است، گفت: خوشحالم که با تلاش همه در هتلی انحصاری قرارداریم و تیم آرامش خیلی خوبی دارد. امکانات فراهم است و همه چیز سر موقع انجام می‌شود. ان‌شاءالله با این شرایطی که فراهم است امیدوارم موفقیت‌های تیم ادامه‌دار شود. از هواداران می‌خواهم با همان نفس گرمشان و با دعای خیرشان در کنار تیم باشند چرا که همه اعضای تیم نیاز دارند از هواداران انرژی مثبت بگیرند.

سعادتمند در پایان اضافه کرد: ما استقلال هستیم و یک تیم بزرگ و با قدمت نامیده می‌شویم و شک ندارم با کمک هوادارانمان روزهای خوبی در انتظار استقلال خواهد بود و به‌زودی اتفاقات بسیار خوبی رخ خواهد داد. دوست نداریم به‌زودی برگردیم و می‌خواهیم بمانیم و با دست‌پر به کشور برگردیم. پس از اتمام جام باشگاه‌های آسیا حرف‌های زیادی دارم که در بخش‌های مختلف به صورت مستند ارائه می‌کنم.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب جهانی حرکات هواداران پرسپولیس در دربی تهران

یکی از صفحات مشهور ورزشی در جهان، عکسی از هواداران پرسپولیس در دربی منتشر کرده است

طرفداری | کاری که هواداران پرسپولیس در دربی کردند، بازتاب گسترده ای داشته است.

دربی 103 هرچند گلی نداشت و یک بازی کسل کننده بود اما شکل و شمایل حمایت هواداران از تیم های شان، تصاویر زیبایی را از دربی به ثبت رساند. هواداران پرسپولیس با روشن کردن نورهایی در بازی مقابل استقلال، جو خاصی را در آزادی به وجود آوردند.

این کار نه تنها در شبکه های اجتماعی در ایران بلکه در خارج از کشور هم بازتاب زیادی داشته است.

به طور مثال یک صفحه هواداری که مربوط به هواداران اولترا است، تصاویری را از این اتفاق بازتاب داده و آن را منتشر کرده است:

بازتاب جهانی حرکات هواداران پرسپولیس در دربی تهران

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • محرومیت هواداران استقلال و پرسپولیس از دربی بعد
  • جریمه مالی سیاوش یزدانی برای تحریک الهلالی‌ها
  • (عکس) بازتاب جهانی حرکات هواداران پرسپولیس و استقلال در دربی
  • بازتاب جهانی حرکت هواداران استقلال؛ هالک آبی وارد می‌شود!
  • خبر‌های خوب برای استقلال در راه است
  • خبرهای خوب برای استقلال در راه است
  • بازتاب جهانی حرکات هواداران پرسپولیس در دربی تهران
  • شادی از به بادرفتن چندده میلیارد پول استقلال!
  • فیفا با درخواست استقلال موافقت کرد؛ مجوز آسیایی نزدیک تر از همیشه!
  • فیفا با درخواست استقلال موافقت کرد؛مجوز آسیایی نزدیک‌تر از همیشه!