Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-03-19@09:53:36 GMT

«محمدجواد رفیق‌دوست» درگذشت

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۷۶۰۳

«محمدجواد رفیق‌دوست» درگذشت

محمدجواد رفیق‌دوست از موسسین حزب موتلفه اسلامی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش جنوب نیوز، محمدجواد رفیق‌دوست از موسسین حزب موتلفه اسلامی درگذشت.

اطلاعیه روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی به این شرح است: ابوالشهید حاج محمدجواد رفیقدوست از پیشکسوتان نهضت انقلاب اسلامی و از موسسین موتلفه اسلامی  که عمر خود را در خدمت به محرومان سپری کرد، بعد از تحمل یک دوره طولانی بیماری، در ایام عزای اهل بیت علیهم‌السلام دارفانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب موتلفه اسلامی درگذشت این انسان مومن و متدین و پیرو صدیق اهل بیت و ولایت‌مدار و خادم محرومین را به خانواده وی تسلیت می‌گوید.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: حزب موتلفه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع تلخ یاران اسماعیل‌نژاد با جام ایتالیا در شب مصدومیت لژیونر والیبال ایران

یاران اسماعیل نژاد با شکست در بازی سوم پلی آف ایتالیا، از صعود به دور بعدی این مسابقات بازماندند.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال ورونا در بازی سوم دور یک‌چهارم نهایی سوپرلیگ والیبال ایتالیا به مصاف پروجا رفت که این مسابقه با پیروزی ۳ بر ۲ پروجا به اتمام رسید. این رقابت در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰، ۲۲ بر ۲۵، ۱۵ بر ۲۵ و ۱۷ بر ۱۵ به سود تیم والیبال پروجا یکی از قدرت‌های ایتالیا، تمام شد تا ورونا باتوجه به شکست در دو بازی نخست، وداع تلخی با جام والیبال ایتالیا داشته باشد.

امین اسماعیل‌نژاد، ملی‌پوش والیبال ایران که برای ورونا توپ می‌زند، در بازی سوم پلی‌آف هم برای تیمش به میدان رفت و در اوایل بازی دچار آسیب‌دیدگی شد و موفق نشد به صورت کامل برای تیمش بازی کند تا یاران اسماعیل‌نژاد با شکست در بازی سوم از صعود به دور بعدی این مسابقات باز بمانند.

با توجه به اینکه بازی‌های پلی‌آف سوپرلیگ والیبال ایتالیا به شکل سه پیروزی از پنج رقابت‌ برگزار می‌شود، یاران اسماعیل‌نژاد از صعود باز ماندند چرا که ورونا در دو بازی نخست حرفی برای گفتن نداشت و شکست خورده بود.

در دیگر دیدارهای برگزارشده از دور یک‌چهارم نهایی لیگ والیبال ایتالیا، ترنتینو ۳ بر صفر مودنا را شکست داد. همچنین لوبه توانست ۳ بر ۲ مقابل مونزا به پیروزی برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع و تدفین مرزبان شهید در شهرستان جیرفت برگزار شد
  • پرده‌برداری ظریف از رادیکالیسم
  • ظریف در محاصره رادیکال‌های اصلاح‌طلب/ پرده‌برداری ظریف از رادیکال
  • وداع تلخ یاران اسماعیل‌نژاد با جام ایتالیا در شب مصدومیت لژیونر والیبال ایران
  • وداع با نقش‌آفرینان پرخاطره
  • ویژه برنامه سحرگاهی «رفیق» از شبکه امید 
  • هنرمندان موسیقی که در سال ۱۴۰۲ با آنها وداع کردیم
  • وداع فوتبال آسیا با آخرین قهرمان جام ملتها
  • اولین واکنش به فایل صوتی افشاشده محمدجواد ظریف از سوی کیهان
  • توضیحات ظریف درباره فایل صوتی منتشر شده از خود؛ یک میهمان خیانت کرد | دستکاری و تقطیع شده است