Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار «عظیم ابراهیم‌پور» شامگاه جمعه در آیین یادوراه شهدای دانشجو همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مصلی امام خمینی(ره) خمین، افزود: ایثار و از خودگذشتگی شهدا و صبر و بردباری خانواده‌های آنان، الگوی ماندگار برای جامعه است.
وی با بیان اینکه دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر مایه افتخار است، اضافه کرد: بسیاری از مادران شهدا هنوز چشم انتظار آمدن فرزندان خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت برخاسته از مکتب حسینی و قیام عاشورا است و باید همواره زنده نگه‌داشته شود.
سردار ابراهیم پور گفت: انقلاب اسلامی هدیه ارزشمندی به ملت ایران است که باید شاکر آن بود و با تیزهوشی و بصیرت آن را از هرگونه انحراف و گزندی به دور داشت.
وی  اضافه کرد: امسال با شیوع ویروس کرونا همه دستورالعمل‌های بهداشتی را سرلوحه امور قرار دادند و طبق فرموده مقام معظم رهبری برای رفتن به کربلا در روز اربعین منتظر اجازه ستاد ملی کرونا هستیم.
 شهرستان خمین  یک‌هزار شهید، دو هزار و ۵۰۰ جانباز و ۹۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
 
  

برچسب‌ها خمین شهدا هفته دفاع مقدس پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خمین شهدا هفته دفاع مقدس خمین شهدا هفته دفاع مقدس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید تله‌فیلم «حارس» در آذربایجان غربی با محوریت شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن اشاره به برپایی دومین کنگره ملی یادبود ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی که در سال ۱۴۰۴ در ارومیه با مشارکت دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های جانبی متنوعی در قالب این کنگره تدارک دیده شده که یکی از مهم‌ترین اقدامات تولید تله‌فیلم «حارس» است.

وی ادامه داد: این تله‌فیلم بلند غیرسینمایی با موضوع دفاع مقدس و مدافعان حرم برای عرضه در نمایش خانگی تولید شده است، که مرحله فیلم‌برداری خاتمه یافته و مراحل تدوین و اخذ مجوز برای پخش نیز طی شده است.

یوسفی با بیان اینکه کمال حاج‌دینی مقدم کارگردان و عباس صفاعلی مهدی خلجانی تهیه کننده این فیلم هستند، اضافه کرد: این فیلم در ژانر جنگی به مدت ۸۵ دقیقه تولید شده است.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن ابراز امیدواری برای استقبال مردم از این تله‌فیلم، اضافه کرد: تلاش شده است از کادر فنی مجرب و توانمند در عین حال متعهد برای تولید این تله فیلم بهره گرفته شود.

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا و ایثارگران لحظه تحویل سال را به گلزار شهدا دعوت شدند
  • تولید تله‌فیلم «حارس» در آذربایجان غربی با محوریت شهدا
  • همایش «مردان بی‌ادعا و زنان تاریخ‌ساز» در شیراز برگزار شد
  • ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند
  • انتخابات ۱۱ اسفند، از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد
  • آمادگی توانمندسازی جامعه ایثارگر را در حوزه‌های مهارتی داریم
  • امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم
  • محفلی به نام و یاد شهدا در میبد
  • هرچه برای بزرگداشت شهدا کار کنیم، باز هم کم است ‌