Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر صابری در گفتگو با مهر اظهار داشت: صبح امروز (جمعه) رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش دختران در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

رئیس هیأت دوومیدانی خراسان شمالی تصریح کرد: دختران دومیدانی‌کار خراسان شمالی با ۱۷ ورزشکار در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: در پایان این مسابقات «ستایش یزدانی» در ماده ۸۰۰ متر مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

صابری در ادامه از کسب مدال طلا توسط «نرگس رستگار» در ماده ۱۰۰ متر با مانع خبر داد و افزود: «مهدیه رجبی» نیز در این ماده در جایگاه هفتم ایستاد.

رئیس هیأت دوومیدانی خراسان شمالی همچنین از کسب مدال‌های نقره و برنز توسط «سارا ندافی» و «نگین مصدق» در ماده ۳ هزار متر خبر داد.

وی در ادامه بیان کرد: در ماده پرتاب وزنه نیز «مبینا معرفت» در جایگاه پنجم این رقابت‌ها ایستاد.

صابری در انتها با اعلام رضایت از نتایج کسب شده توسط دختران خراسان شمالی در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور استمرار این افتخارآفرینی‌ها و کسب مدال در بخش بزرگسالان را مشروط به حمایت همه جانبه عنوان کرد.

کد خبر 5032651

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات دو و میدانی فدراسیون دوومیدانی ورزش و جوانان خراسان شمالی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در ادامه حضور تیم دانش آموزی ریاضی خراسان شمالی در کشور ترکمنستان با هدف رقابت در مسابقات بین المللی آرکاداغ، از صبح امروز هشتم فروردین، اعضای ۱۳ تیم شرکت کننده با حضور در محل رسمی برپایی این پیکار علمی و مهارتی، رقابت خود را آغاز کردند.
همچنین با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، گروه اعزامی از خراسان شمالی به این کشور، عصر دیروز (۷ فروردین) در حمایت از ملی پوشان فوتبال کشورمان در ورزشگاه شهر عشق‌آباد حضور یافتند و تیم ملی ایران را در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ترکمنستان حمایت و تشویق کردند. این دیدار با تک گل مهدی قائدی به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • مسابقات انتخابی کوراش بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • ارزش تولیدات کشاورزی کشور ۷۰ میلیارد دلار است
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان
  • سال موفق ووشو با کسب ۵۰ مدال/ بازی‌های آسیایی اوج درخشش بود