Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور بین تیم‌های شهرداری شاهرود و ذوب روی صبای زنجان به میزبانی آکادمی بدمینتون شهرستان شاهرود برگزار شد.

در بازی نخست که به صورت انفرادی برگزار شد، پگاه کامرانی از شاهرود مقابل حنانه یعقوب زاده از تیم زنجان ایستاد و با نتیجه ۲ بر یک بازی را به سود خود به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی انفرادی الناز فیض منش بازیکن شهرداری شاهرود با نتیجه ۲ بر صفر حدیث احمدی از ذوب روی زنجان را شکست داد.

در بازی سوم نیز که به صورت دونفره برگزار شد، پگاه کامرانی و هاله همدانچی بازکنان ملی پوش شهرداری شاهرود ۲ بر صفر نسترن کرمی و فاطمه مقدم از ذوب روی صبا زنجان را از پیش رو برداشتند.

در بازی دونفره دوم هم بازی میان آیلین عربی و طراوت علینژاد از شاهرود با همین نتیجه بازی را به حنانه یعقوب زاده و هاجر کبیر بازیکنان ذوب روی صبا زنجان واگذار کردند.

در آخرین بازی که به صورت انفرادی برگزار شد، هاله همدانچی بازیکن شهرداری شاهرود ۲ بر صفر نسترن مقدم از زنجان را مغلوب خود کرد تا رقابت‌های هفت سوم به سود تیم میزبان به پایان برسد.

فریبا مددی، نایب رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: در شش ماهه اول امسال تمام برنامه‌های مسابقات و آموزشی فدراسیون بدمینتون به خاطر شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

او افزود: از آبان ماه مسابقات لیگ دسته یک بانوان آغاز می‌شود.

نایب رئیس فدراسیون بدمینتون از برگزاری یک وبینار بین المللی بدمنیتون در هفته آینده با حضور مدرسان داخلی و فدراسیون جهانی خبر داد.

مددی با بیان اینکه هم اکنون ۲۵ هزار خانم در رشته بدمینتون در کشور فعالیت می‌کنند ابراز داشت: قرار است بخش همگانی رشته بدمینتون با ارسال تجهیزات و امکانات در روستا‌های کشور فعال شود.

مجتبی پیشدادیان، سرپرست تیم شهرداری شاهرود نیز گفت: تیم شهرداری شاهرود از اوایل مردادماه تمرینات را برای حضور در مسابقات لیگ برتر آغاز کرد و ۳ ملی پوش به همراه بازیکنان بومی شاهرود و استان سمنان در تیم حضور دارند.

او  افزود: با توجه به اینکه تیم شاهرود پارسال مقام سوم را در لیگ برتر کسب کرد امسال هدف کسب سکوی قهرمانی است.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مسابقات بدمینتون لیگ برتر بدمینتون شهرداری شاهرود برگزار شد لیگ برتر ذوب روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد

آلومینیوم اراک در دیداری تدارکاتی پاس همدان را شکست داد

طرفداری | تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اولین بازی تدارکاتی خود در سال جدید، با نتیجه سه بر صفر مقابل پاس همدان به پیروزی رسید.

شاگردان سیدمجتبی حسینی که پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران به مدت یک هفته تعطیل شده بودند، تمرینات خود را از چهار روز گذشته مجددا آغاز کرده بودند.

در این بازی دوستانه که در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شد، علی وطن‌دوست، مهدی لیموچی و رضا جبیره برای آلومینیوم گلزنی کردند.

آلومینیوم اراک در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، روز چهارشنبه هفته آینده (پانزدهم فروردین‌ماه) در یک بازی معوقه به مصاف هوادار تهران خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان مقابل ماکائو در کاپ آسیا
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • کروس در بین 8 بازیکن برتر تاریخ آلمان
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد