Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، یونس ژائله در دیدار با رئیس سازمان جهادکشاورزی با قدردانی از همکاری‌های دوجانبه بخش خصوصی و فعالان بخش کشاورزی استان اظهار کرد: جلساتی با حضور مسوولان بخش کشاورزی و فعالان بخش خصوصی تشکیل شده و طی آن، مشکلات حوزه کشاورزی احصا و مورد بررسی قرار گرفته است که اتاق بازرگانی و بخش خصوصی استان آمادگی خود را برای همکاری بیش از پیش در حوزه کشاورزی اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکل تامین نهاده‌های دامی، گفت: امسال، ۴۵ درصد از نهاده‌ها از طریق ارز دولتی و مابقی با ارز آزاد تامین خواهد شد که این امر نیازمند ورود بخش خصوصی و همکاری دوجانبه دولت با این بخش است.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز، افزود: فعالان بخش خصوصی آذربایجان شرقی آماده سرمایه‌گذاری و انجام مقدمات لازم برای واردات نهاده‌های دامی هستند، هر چند در این میان نیازمند حمایت دولت و تسهیل امور مربوطه هستیم.

وی با تاکید بر آماده بودن فضای استان برای هر گونه فعالیت اقتصادی، گفت: همدلی خوبی بین نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار،  مسؤولان دولتی و فعالان بخش خصوصی به وجود آمده که باید از این فضا برای ارتقا استان بهره برد.

پربیننده ترین قدیمی‌ترین صابون فروشی پایتخت +عکس قیمت گوشت متعادل شد رزم‌حسینی وزارت صمت را متحول خواهد کرد نرخ دلار با قیمت موز همبستگی معناداری دارد؟ پیامدهای ممنوعیت واردات ۲۹ محصول کشاورزی به عراق

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جهادکشاورزی بخش خصوصی بخش خصوصی اتاق بازرگانی ارز آزاد جهادکشاورزی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت فعالان بخش بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد

غلامرضا قنبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: ۱۰۱ فروند کشتی محصول غلات به وزن ۲۸۱ هزار تن فروردین ماه امسال  در بندر امیرآباد تخلیه شد.

او افزود:این غلات شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: این کشتی‌ها توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • استفاده از خدمات دولتی برای فعالانی که مجوز کاغذی دارند، ممنوع می‌شود
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون