Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@11:29:12 GMT

سرعت مجاز سایپا در فصل نقل و انتقالات لیگ

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۷۶۵۷

سرعت مجاز سایپا در فصل نقل و انتقالات لیگ

باشگاه سایپا در فصل نقل و انتقالات لیگ بیستم فوتبال ایران عملکرد قابل قبولی داشته است.

به گزارش مشرق، این روزها فوتبال ایران با چالش رقم‌های هنگفت قراردادهای بازیکنان مواجه است.

رقم‌هایی که خیلی‌ها دلیل آن را ممنوعیت ورود بازیکنان خارجی می‌دانند و بازیکنان هم علت را تورم موجود می‌دانند و اعتقاد دارند ارزش پول دریافتی آن‌ها خیلی پایین‌تر از فصول گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل جدید باشگاه سایپا انتخاب شد

در این میان باشگاه‌هایی همچون سایپا که همیشه با عنوان تیم‌های دارای فلسفه معرفی می‌شوند به دنبال هزینه‌های متعارف هستند.

باشگاه سایپا در فصل نقل و انتقالات  لیگ برتر فوتبال ایران به دنبال خریدهای نجومی نرفته و خریدهای خود را با توجه به سیاست‌های مدیران معقولانه بسته است.

تیم فوتبال سایپا که فصل گذشته با فلسفه ساختن تیم به جای خریدن بازیکن پا به عرصه جام نوزدهم فوتبال گذاشت، این روزها شاهد جدایی مهره‌هایی همچون روزبه شاه علیدوست، فلاح زاده، خالد شفیعی، آرمان رمضانی و مرتضی آقاخان بوده است.

شاید رقم‌های درخواستی بعضی از این بازیکنان سبب شده تا صادقی و باشگاه سایپا قید حضور آن‌ها را بزنند چرا که نبود بعضی از آن‌ها همچون سهرابیان، رمضانی و شفیعی می‌تواند، این باشگاه را برای پیدا کردن جانشین آن‌ها دچار چالش خاصی کند.

ابراهیم صادقی در چندین مصاحبه خبری از قیمت‌های بالای بازیکنان در این فصل لب به انتقاد گشود و این رقم‌ها را با رویکرد تعیین شده از سوی سلیمانی(مدیر سایپا) مغایر خواند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین فوتبال سایپا لیگ برتر نقل و انتقالات رقم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر ایران به صورت منظم و مستمر در 23 سال گذشته برگزار شده و رفته رفته سروشکل حرفه‌ای‌تری نیز به خود گرفته و با تمام مشکلات، به عنوان یکی از مهمترین رقابتهای فوتبالی در قاره آسیا محسوب می‌شود و در عین حال موردتوجه‌ترین تورنمنت و لیگ ورزشی در کشور نیز به حساب می‌آید.

فارغ از دشواری ورزش فوتبال که با ممارست و مصدومیت فوتبالیست‌ها و فشار شدید ناشی از نتایج و عملکردها برای مدیران، مربیان و بازیکنان همراه است، لیگ برتر ایران از نظر کیفی از سطح قابل‌توجهی برخوردار است و به عنوان یکی از 5 لیگ برتر آسیا شناخته می‌شود. اغلب مربیان و بازیکنان خارجی نیز این عقیده را دارند که فوتبال ایران با اتکا بر فیزیک فوتبالیست‌ها و توجه عمومی، خود را به سطحی رسانده که تنه به تنه جی لیگ و کی لیگ شرق آسیا هم می‌زند.

در لیگ ایران عموما پیشبینی‌ها درست از آب در نمی‌آید. کافی است همین حالا در فاصله شش هفته تا پایان از خودتان و اطرافیانتان بپرسید: کدام تیم قهرمان می‌شوند؟ کدام تیمها سهمیه می‌گیرند؟ کدام تیمها سقوط می‌کنند؟ نخست، گوناگونی پاسخ‌ها شما را شگفت‌زده خواهد کرد و سپس احتمالا نتایج واقعی در هفته سی ام، بر تعجب شما خواهد افزود. این در حالی است که شاید در لیگ برتر عربستان، الهلال از همین حالا قهرمان شده، النصر با فاصله در جایگاه دوم قرار گرفته و تیم الحزم نیز صعود خود را قطعی کرده است.

لیگ برتر خلیج فارس به عنوان یک رقابت ورزشی، با مصدومیت شدید نیز همراه است اما شاید بیش از آنکه این آسیب‌ها به چشم بیاید، توجه رسانه‌ها و هواداران باشد که فشاری خردکننده را به کارکنان این لیگ وارد می‌کند. این چیزی است که شما در هیچ یک از رشته‌های ورزشی دیگر در ایران مشاهده نخواهید کرد، اینکه حتی یک مسئول غیر عالی رتبه نیز در نهادهایی نظیر فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و حتی باشگاه‌ها به قدری مورد سوال و توجه قرار می‌گیرد که شاید مقام ارشد در ورزشی دیگر اینطور نباشد.

در لیگ ایران همیشه رقابت برای رسیدن به جایگاه بهتر و شغل مهمتر ادامه دارد. سرمربیان تمام تلاش خود را می‌کنند تا برای فصل آینده پیشنهاد بهتری بگیرند و بازیکنان تا آخرین لحظه امید خود را برای درخشش و بازی در تیمی بهتر از دست نمی‌دهند. ترنور مالی فوتبال ایران به هزاران میلیارد تومان رسیده و این ناشی از همان رقابت دشوار و همان توجه عمومی ویژه است که فوتبال و به خصوص لیگ برتر خلیج فارس در ایران را تبدیل به یک رویداد بسیار بسیار مهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • صحنه هایی که بهره هوشی بازیکنان در زمین فوتبال به کمترین حد خود می رسد! / فیلم
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر
  • آخرین بازی احمدرضا عابدزاده؛ این گونه داستان عقاب تمام شد
  • محافظت‌کار: تیم‌های قوی‌تر از ذوب‌آهن را برده‌ایم