Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@10:59:08 GMT

افزایش کرونا در ترکیه

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۷۷۱۶

وزیر بهداشت ترکیه:با تشخیص ۱۶۶۵ مورد جدید در شبانه روز گذشته آمار مبتلایان به کرونا در ترکیه به ۳۱۱۴۵۵ نفر رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فخرالدین کوجا افزود: با جان باختن ۷۳ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته شمار قربانیان کرونایی به ۷۸۵۸ مورد افزایش یافت.
فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه گفت:۵۱ درصد ظرفیت بیمارستانها، ۶۸ درصد ظرفیت بخش‌های مراقبت‌های ویژه و ۳۳ درصد ظرفیت دستگاه‌های تنفس مصنوعی به بیماران کرونایی اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:دارو‌های کاربردی برای معالجه بیماران کرونایی، ۳۰ درصد از مرگ و میر‌ها کاسته است.
کوجا با اشاره به شرایط فصلی و احتمال افزایش مبتلایان در فصل پاییز، گفت:در صورت نیاز بر تعداد بخش‌های مراقبت‌های ویژه افزوده خواهد شد. برچسب ها: کرونا ، ترکیه ، افزایش

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا ترکیه افزایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه

رسانه‌های ترکیه اعلام کردند طی یک ماه گذشته بیش از یک هزار پناهجو که اغلب آنها افغان و پاکستانی بودند در شمال غرب این کشور بازداشت شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، یک هزار و 96 پناهجوی که شمار زیادی از آنان شهروندان افغانستان و پاکستان هستند، طی یک ماه از استان «ادیرنه» در شمال‌غرب ترکیه بازداشت شده‌اند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد پناهجویان توسط نیروهای ژاندارمری ترکیه بازداشت شده‌اند.

بر اساس این گزارش، شمار زیادی از این افراد تبعه افغانستان و پاکستان هستند و پس از طی مراحل قانونی به اداره مهاجرت ادیرنه منتقل شده‌اند.

ترکیه اخیراً برای تسریع روند شناسایی و بازداشت پناهجویان که مقامات آن را «غیرقانونی» می‌خوانند ایستگاه‌های بازرسی و گشت‌های سیار را افزایش داده است.

پیش‌تر وزیر کشور دولت آنکارا گفته بود که شمار ایست‌های بازرسی و گشت‌های سیار در 30 شهر ترکیه برای شناسایی پناهجویان افزایش یافته است.

ادامه روند بازداشت پناهجویان افغان در ترکیه

این کشور به عنوان حلقه وصل آسیا به اروپا، مقصد موقت بسیاری از پناهجویانی است که برای ورود به اروپا از راه‌های قانونی و غیرقانونی وارد این کشور می‌شوند.

ترکیه در ماه‌های اخیر روند شناسایی، بازداشت و اخراج پناهجویان را تسریع کرده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳