Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:23:25 GMT

هفته سوم کورس اسبدوانی آق‌قلا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۷۷۴۷

هفته سوم کورس اسبدوانی آق‌قلا برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم رقابت‌های کورس اسبدوانی پائیزه کشور بدون حضور تماشاگر با حضور ۴۹ راسب در آق قلا برگزار شد.

مالکان ۵۷ راس اسب از نژادهای ترکمن دوخون و تروبرد برای هفته سوم این مسابقات ثبت نام کردند که اسب های بام دشت ناز، لیوزامن، بای بای سان، کاپیتان استیو، یادهیهات، شوتایم، سیرانوش و شاهان بندر از سوی عوامل فنی از دور مسابقات کنار گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور نخست اسب‌های ترکمن سه ساله در کلاس پنج به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که «یاسر جرجانی» با اسب یلکین امید، زودتر از خط پایان گذشت و «پیمان قلرعطا» با اسب لان جان و «عبدالحلیم قبادی» با اسب پوریا مختومقلی به ترتیب دوم و سوم شدند.

دپار مسابقات در دور دوم میزبان اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس میدن در مسافت هزار متر بود  که عبدالحلیم قبادی با اسب شرین بولت نفر نخست از خط پایان گذشت و نیما اونق با اسب سامیرا و بنیامین ملایی با اسب رادوگا به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس سه به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که «محمدامین ایری» با اسب نایکوئیست موفق به کسب مقام اول شد و «نیما اونق» با اسب رگنار و «بنیامین پورقاز» با اسب جان دی وان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر شکل گرفت که «فیض الله رجال» با اسب داز پرنس زودتر از خط پایان عبور کرد و «عبدالحلیم قبادی» با اسب ورنوس و «نورمحمد بهادر» با اسب پری بوس به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های تروبرد سه ساله در کلاس پنج به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که «نورمحمد بهادر» با اسب ون نیم، نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و «قربان محمد اودک» با اسب برایت و «کمال صالح پور» با اسب بولد رد به عنوان نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس ۶ به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که «آق اویلی بشگرد» با اسب بن یاراد موفق به کسب عنوان نخست شد و «نورمحمد بهادر» با اسب ویس ناز و «سراج الدین اندروا» با اسب کینگ بال به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان ۶ دور این هفته بیش از ۸۵ میلیون تومان جایزه نقدی به نفرات برتر اهدا شد.

کد خبر 5032654

منبع: مهر

کلیدواژه: آق قلا کورس اسبدوانی اسب سواری ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل مسافت هزار متر متر با یکدیگر مسافت هزار اسب های دوخون خط پایان دوم و سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) رفع اختلال در سامانه نسخه الکترونیک تا پایان هفته

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: «تا پایان هفته اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک برطرف خواهد شد.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کورس داغ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی آرسنال برای جدال با وولورهمپتون
  • آرش رضاوند: به نظرم در هفته‌های آخر، بازی‌ها با VAR برگزار شود / فیلم
  • پایان حرفه رکورددار شنای مسافت کوتاه جهان
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • (ویدیو) رفع اختلال در سامانه نسخه الکترونیک تا پایان هفته
  • وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است