Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول‌پناه با اشاره به سوءتفاهم‌هایی که مانع از سفر او برای اضافه شدن به اردوی پرسپولیس در قطر شده بود از رفع مشکلات با مساعدت دولت قطر خبر داد.

در حالی که قرار بود مهدی رسول‌پناه با پرواز چهارشنبه شب به دوحه پرواز کند اما وضع قوانین جدید در خصوص پروتکل‌های بهداشتی در کشور قطر مانع این سفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست باشگاه پرسپولیس در این رابطه گفت: هدف من این بود که با رفتن به قطر هم به اردوی تیم ملحق شوم و هم به اعضای تیم بابت تلاش‌های‌شان خدا قوت بگویم و البته قدردانی مالی کوچکی نیز از آنها داشته باشم. در ضمن قصد داشتم از امیر محترم کشور قطر و دولت این کشور نیز بابت میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این شرایط سخت ناشی از بحران جهانی کرونا تشکر و قدردانی کنم.

وی ادامه داد: اما متاسفانه مشکلاتی در فرودگاه ایجاد شد که به بروز سوء تفاهم انجامید و در نهایت سفر بنده به قطر امکانپذیر نشد. با صحبت‌های انجام شده در یکی دو روز اخیر این مشکلات با مساعدت مقامات قطری حل شد و سوء تفاهم به وجود آمده نیز برطرف گردید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه نمایش مقتدرانه پرسپولیس در بازی مقابل الشارجه و بردی که با درایت کادر فنی و هوشمندی و تعصب بی نظیر بازیکنان تیم رقم خورد، صعود پرسپولیس و ادامه حضور تیم در قطر را رقم زد. ضمن آرزوی موفقیت در مراحل بعدی برای تیم محبوب پرسپولیس، به نمایندگی از باشگاه از میزبانی کشور قطر تشکر می‌کنم و برای آنها در راه میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ نیز آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس رسول پناه قطر میزبانی پاداش فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان اخراج پناهجویان را متوقف کند

به‌دنبال اعلام آغاز احتمالی مرحله دوم اخراج مهاجران افغان از پاکستان، سازمان عفو بین‌الملل نسبت به پیامد منفی آن ابراز نگرانی کرده است.

بخش آسیای جنوبی سازمان عفو بین‌الملل در صفحه ایکس خود نوشته است که برنامه‌های پاکستان برای ادامه اخراج مهاجران، جان بیش‌تر پناه‌جویان افغانستانی را به خطر می‌اندازد.

این سازمان از جامعه جهانی خواسته است که روند رسیدگی به پرونده‌های پناهندگی و اسکان مجدد پناه‌جویان افغان در پاکستان را تسریع بخشد.

سازمان عفو بین‌الملل تاکید کرده است که دولت پاکستان باید اخراج دسته‌جمعی مهاجران افغانستان را متوقف کند و از حقوق پناهندگان بربنیاد قوانین جهانی حقوق‌ بشر محافظت کند.

مقام‌های پاکستانی گفته‌اند که قرار است مرحله دوم اخراج پناه‌جویان افغانستانی از این کشور آغاز شود.

دولت پاکستان به پلیس این کشور دستور داده است تا اطلاعات را در مورد محل زندگی افغان‌های دارنده کارت اقامت موقت به‌سرعت تهیه کند.

بربنیاد آمار نهادهایی بین‌المللی، حدود ۲.۱۸ میلیون پناه‌جوی افغان دارای مدرک، از جمله ۱.۳ میلیون تن دارای کارت راجستریشن و بیش از ۸۸۰ هزار تن با داشتن کارت اقامت موقت در پاکستان زندگی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • قرائتی به «پناه» امام رضا(ع) رسید/بوسه برعمامه درواکنش به تعرض‌ها
  • الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند
  • خدمات باغ فدک در کشور بی‌نظیر است/ لزوم تقویت زیرساخت‌ها برای میزبانی شایسته از مسافران
  • دو اثر جدید اسما الحسنی توسط گروه محمد رسول الله(ص) منتشر شد
  • اختلال در عملکرد پیام رسان بله برطرف شد
  • غم‌نامه‌ای برای قربانیان غزه/ داغ کرمان با درد مسکو تازه شد!
  • پاکستان اخراج پناهجویان را متوقف کند
  • اختلال ارتباطی در مناطق سیلابی جنوب کشور برطرف شد
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار
  • ایران چهل سال از مهاجرین افغان به خوبی میزبانی کرد