Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@17:15:43 GMT

عیسی-امیری یا شیخ-قایدی؛ آمار چه می‌گوید؟

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۷۸۴۴

زوج تهاجمی خط آتش سرخابی پایتخت در آسیا کارنامه موفقی را از خود به جای گذاشته‌اند.

به گزارش "ورزش سه" در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس با زوج عیسی آل کثیر و استقلال با زوج مهدی قایدی و شیخ دیاباته به مصاف رقبای خود رفته است؛ البته زوج سرخپوشان در چهار بازی به مصاف رقبا رفته‌اند و خط آتش استقلال هم در دو بازی (به دلیل انصراف الوحده) حضور پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما جالب اینجاست که کارنامه زوج‌های تهاجمی استقلال و پرسپولیس در آسیا به لحاظ گلزنی و گلسازی یکسان بوده است؛ مهدی قایدی در استقلال یک گل زده و یک پاس گل ساخته و آن‌طرف وحید امیری برای پرسپولیس یکبار گلزنی کرده و یکبار هم گل ساخته است.

 

شیخ دیاباته و عیسی آل کثیر هم که نقش مهاجم هدف سرخابی را دارند، هر کدام یکبار در مرحله گروهی برای تیمشان گلزنی داشته‌اند؛ براساس آمار یازده، مهاجمان آبی‌ها شوتزنی بیشتری در هر بازی داشته‌اند اما آنطرف زوج خط آتش پرسپولیس دریبل‌زنی و پاس کلیدی بیشتری را به ثبت رسانده‌اند.

 

استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی که زمانی در تیم پرسپولیس می‌درخشید، این روزها در لیگ دو اسپانیا نیمکت‌نشین شده و دوران نزولی خود را سپری می‌کند.

لوکادیا که به دلیل رفتارهای غیرحرفه‌ای و به بهانه‌های واهی از پرسپولیس جدا شد، در حال حاضر در تیم دپورتیوو آموریبیتا بازی می‌کند. او که زمانی یکی از مهاجمان کلیدی سرخپوشان بود، در این تیم به نیمکت‌نشین محض تبدیل شده و در ۶ بازی اخیر این تیم تنها ۱۷ دقیقه مقابل لگانس به میدان رفته است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895836

دیگر خبرها

  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • مالکیت استقلال و پرسپولیس تفکیک نمی‌شود
  • تیم نکونام علیه گلزنی‌های متوالی آلومینیوم
  • کنایه مدیرعامل آلومینیوم به سرمربی استقلال
  • پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند
  • رجائیان: نکونام در آسیا نمی‌تواند اینگونه مربیگری کند!/ رحمتی جلوجلو به AFC شکایت کرد
  • امید و عیسی و یک دونده| عاملان برد پرسپولیس، به جز داور!
  • پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس