Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با تداوم روند افزایشی دما، دما در چهار شهر استان بوشهر به ۴۶ درجه سانتی‌گراد رسید.

پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت برازجان، عسلویه و خورموج دمای ۴۵ و اهرم نیز دمای ۴۴ درجه را تجربه کردند.

وی بیان کرد: کنگان، گناوه و جم نیز به ترتیب دمای ۴۲، ۴۱ و ۴۰ درجه سانتی‌گراد را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساعدی ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در اغلب ساعت‌ها از وقت امروز تا اواسط هفته پیش رو وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام باشد.

وی گفت: بنابراین در این مدت غبار محلی، در بعضی ساعت‌ها وزش ملایم باد و در ابتدای صبح نیز در برخی مناطق مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

مساعدی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی و در صبحگاه در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ و گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان بوشهر ۳۰ تا ۹۰ سانتی‌متر و در ساعت‌هایی از بعدازظهر تا ۱۲۰ سانتی‌متر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۴۰ بامداد، جزر اول ساعت ۱۰:۱۵ ، مد دوم ساعت ۱۷:۴۵ و جزر دوم ساعت ۲۰:۴۵ خواهد بود.

لینک کوتاه: asriran.com/0038hL

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هواشناسی گرمای هوا بوشهر استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

اردلان محمدپور رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: وضعیت پایداری هوا تا پایان هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین چهار تا پنج درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: این افزایش تدریجی دمای هوا در این منطقه معمول است و در این ایام که طبیعت بویژه گیاهان و درختان در فصل گلدهی و شکوفه‌دهی هستند، وجود جوی پایدار می‌تواند بسیار مفید و موثر باشد.

رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: تا پایان هفته جاری جوی آرام و پایدار این منطقه حاکم شده و آسمان صاف و تا حدودی ابری همراه با ورزش باد پدیده غالب هواشناسی در این منطقه خواهد بود.

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد، گرمترین و تکاب، اشنویه و چالدران با حداقل دمای چهار درجه سانتی گراد سردترین شهر‌های آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین هفت و ۲۲ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی