Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@15:09:31 GMT

دو میدانی در مسیر المپیک

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۸۰۳۵

سرپرست فدراسیون دو و میدانی: با توجه به شرایط کرونایی، برنامه‌های تمرینی ورزشکاران دو و میدانی پیگیری می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در برنامه نبض ورزش شبکه خبر با اعلام این که بیستم انتخابات ریاست فدارسیون است، گفت: یکی از وظایف رئیس فدراسیون دو میدانی ارائه برنامه‌های عملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو میدانی یک ورزش دیر بازده است و برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت می خواهد. مبینی گفت: دو میدانی یک ورزش رو به رشدی در کشور است و با برنامه ریزی می توانیم این روند را تسریع کنیم.
وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی برنامه‌های عملی برای مهیای دو میدانی تدارک دیده شده بود.
مبینی درباره اینکه پیگیر برنامه‌های تمرینی ورزشکاران دو و میدانی است، گفت: در شرایط کرونا، برگزاری مسابقات سخت بود، اما برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌ها ادامه یافت.
وی افزود: خیلی از ورزشکاران حتی مجبور شدند در منزل تمرین کنند.
مبینی گفت: ورزشکارانی که مقام آورده یا رکوردی از خود به جا گذاشتند با جوایزی حمایت و قدردانی شدند.
وی افزود: در بخش آقایان ۱۳ تیم و در بخش بانوان ۱۷ تیم فعالیت می‌کنند که تعدادی از این تیم‌ها باشگاهی هستند. برچسب ها: دو میدانی ، مبینی ، نبض ورزش

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دو میدانی مبینی نبض ورزش دو و میدانی برنامه ها دو میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای شطرنج

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، نام‌نویسی از کاندیداهای فدراسیون شطرنج از ۱۵ فروردین آغاز شد و امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین به پایان رسید. تا روز گذشته تنها ۳ نفر ثبت نام کرده بودند که امروز ۱۲ نفر دیگر نام نویسی کردند.

بنابراین در پایان وقت اداری امروز چهارشنبه ۱۵ کاندیدا برای پست ریاست این فدراسیون نام نویسی کردند.

شادی پریدر که در زمان ریاست حسن تامینی به عنوان نایب رییس فعالیت داشت و از ۲۷ آذر پارسال با حکم وزیر ورزش به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد در انتخابات نام‌نویسی نکرد. پیش از او شهرام عظیمی سرپرستی این فدراسیون را بر عهده داشت.

کاظم دستگردی سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج و دبیر مجمع انتخاباتی در گفت و گو با ایسنا گفت: زمان ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون از ۱۵ فروردین آغاز شد و امروز به پایان رسید. تا دیروز تنها سه نفر برای این پست ثبت نام کردند اما در روز آخر و با توجه به اینکه مشخص شد شادی پریدر برای این پست نام نویسی نمی‌کند تعداد ثبت نامی‌ها به ۱۵ نفر رسید. در حال حاضر ۱۵ کاندیدا ثبت نام شده‌اند اما هنوز بخشی از مدارک برخی از کاندیداها تایید نشده و ممکن است ریزش داشته باشیم.

وی گفت: نمی‌توانم اسامی نفرات ثبت نامی را اعلام کنم چون هنوز بخشی از مدارک کامل نیست و همچنین کمیسیون تطبیق، تاییدیه‌ها را اعلام نکرده است.

دیگر خبرها

  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای شطرنج
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان