Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس به تمجید از این تیم پرداخته است.

مهدی رسول‌پناه با اشاره به سوءتفاهم‌هایی که مانع از سفر او برای اضافه شدن به اردوی پرسپولیس در قطر شده بود از رفع مشکلات با مساعدت دولت قطر خبر داد.

در حالی که قرار بود مهدی رسول‌پناه با پرواز چهارشنبه شب به دوحه پرواز کند اما وضع قوانین جدید در خصوص پروتکل‌های بهداشتی در کشور قطر مانع این سفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرپرست باشگاه پرسپولیس در این رابطه گفت:

هدف من این بود که با رفتن به قطر هم به اردوی تیم ملحق شوم و هم به اعضای تیم بابت تلاش‌های‌شان خدا قوت بگویم و البته قدردانی مالی کوچکی نیز از آنها داشته باشم. در ضمن قصد داشتم از امیر محترم کشور قطر و دولت این کشور نیز بابت میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این شرایط سخت ناشی از بحران جهانی کرونا تشکر و قدردانی کنم.

وی ادامه داد:

اما متاسفانه مشکلاتی در فرودگاه ایجاد شد که به بروز سوء تفاهم انجامید و در نهایت سفر بنده به قطر امکانپذیر نشد. با صحبت‌های انجام شده در یکی دو روز اخیر این مشکلات با مساعدت مقامات قطری حل شد و سوء تفاهم به وجود آمده نیز برطرف گردید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه خاطرنشان کرد:

خوشبختانه نمایش مقتدرانه پرسپولیس در بازی مقابل الشارجه و بردی که با درایت کادر فنی و هوشمندی و تعصب بی نظیر بازیکنان تیم رقم خورد، صعود پرسپولیس و ادامه حضور تیم در قطر را رقم زد. ضمن آرزوی موفقیت در مراحل بعدی برای تیم محبوب پرسپولیس، به نمایندگی از باشگاه از میزبانی کشور قطر تشکر می‌کنم و برای آنها در راه میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ نیز آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید:

تمرین اختصاصی 3 بازیکن پرسپولیس بخشنامه مهدی رسول ‌پناه برای مدیران و معاونان پرسپولیس؛ مصاحبه و فعالیت در فضای مجازی ممنوع 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مهدی رسول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از برطرف کردن ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر منتهی به مرز‌های غربی و جنوب غربی ویژه اربعین امسال خبر داد.
داریوش امانی در حاشیه سفر یک روزه خود به خرمشهر در بازدید از پایانه مسافری شلمچه در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما افزود: در مسیر‌های اربعینی نزدیک به ۱۳۰ نقطه حادثه خیز وجود دارد که تا امروز توانستیم ۷۰ نقطه حادثه خیز را برطرف کنم.
وی گفت: ۸۷۸ نقطه حادثه خیز در مجموع در جاده‌های کشور وجود داشت که از یک هزار و ۵۰۰ نقطه که به دولت تعهد داده بودیم در سال گذشته نزدیک به ۷۶۰ نقطه حادثه خیز را توانستیم برطرف کنیم و برنامه این است که تا پایان این دولت تمام این نقاط حادثه خیز را در سطح جاده‌های کشور برطرف کنیم.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به نیاز اساسی زائران اربعین به ناوگان حمل و نقل و سهولت در تردد آنها تصریح کرد: مشکلی در حمل و نقل وجود دارد، شخص وزیر در حال برنامه ریزی برای واردات و همچنین استفاده از محصولات داخلی در راستای تکمیل ناوگان حمل و نقل جاده‌ای است.
داریوش امانی افزود: همزمان نیز در حال رایزنی با طرف عراقی هستیم تا بتوانیم از ناوگان حمل و نقل این کشور برای جابجایی آسان زائران در مرز‌ها استفاده کنیم.
وی در پاسخ سوال خبرنگار صداوسیما درباره مشکلات موجود در مسیر منتهی به مرز شلمچه و ناایمن بودن جاده اهواز به خرمشهر گفت: ما در سال گذشته بیش از ۲ هزار و پانصد میلیارد تومان طرح‌ تعریف کردیم برای راه‌های اربعینی و امسال هم این طرح ادامه دارد که بخشی از مطالبات پیمانکاران تامین اعتبار شده است و ایمن سازی جاده اهواز به خرمشهر در اولویت کار ما قرار گرفته تا هم در تکمیل بزرگراه و هم در تامین روشنایی و رفع مشکلات موجود آن اقداماتی انجام شود که در ایام اربعین حسینی بخشی از آن قابل استفاده باشد.

دیگر خبرها

  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • خزانه گیری ۱۶۷ هزار هکتار شالیزار در مازندران