Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا سالاری  گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان لارستان حین کنترل خودرو‌های عبوری، با مشکوک شدن به یکدستگاه خودروی پژو، اقدام به متوقف کردن خودروی مذکور کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی پژو بیش از ۲هزار عدد انواع لوازم آرایشی خارجی را کشف که با توجه به عدم ارائه هر گونه اسناد و مدارک گمرکی از جانب راننده خودرو، محموله توقیف و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری ادامه داد: با ارسال پرونده متشکله به شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان، تحقیقات گسترده‌ای پیرامون موضوع انجام و نهایتا تخلف راننده خودرو مبنی بر قاچاق کالا محرز شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و با توجه به ارزش کالای مکشوفه، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط لوازم آرایشی مکشوفه و جریمه ۹۰۰میلیون ریالی متهم صادر کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی فارس جریمه نقدی قاچاق لوازم آرایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی امروز گفت: متهم به عرضه برنج با برند تقلبی در مشهد به ۴۹ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال محکوم شد.   سید مرتضی مدنی افزود: پرونده تقلب در بسته بندی برنج به ارزش چهار میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مستندات در پرونده، اتهام تقلب را محرز دانست و علاوه بر ضبط برنج های تقلبی، متهم را به جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تقلب محکوم کرد.   مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی در بازرسی از یک انبار برنج با مشاهده مخلوط کردن برنج های تقلبی و بی کیفیت در کیسه های برنج درجه یک گزارش این پرونده را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • خودروی حامل دام قاچاق به مقصد نرسید
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام
  • رسیدگی تعزیرات به پرونده ۶ متهم قاچاقچی