Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان استقلال دیدار با پاختاکور را از دست داد.

دکتر کاوه ستوده، پزشک استقلال در خصوص آخرین شرایط بازیکنان این تیم به رسانه رسمی باشگاه گفت:

خوشبختانه شرایط بازیکنان خوب است. وریا غفوری به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ به دیدار فردا نمیرسد و روزبه چشمی هم کمی احساس درد در ناحیه کشاله دارد که زیر نظر کادر پزشکی مراحل درمانش را سپری میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

فشردگی و طولانی شدن مسابقات لیگ و جام حذفی فشار زیادی به بازیکنان وارد کرد و حالا هم که ۳ روز یک بار بازی داریم و فرصت ريكاوري و استراحت کافی تا شروع مسابقات ليگ قهرمانان نداشتيم. بر اساس اعلام AFC در لیگ قهرمانان ۳۰ بازیکن آسیب دیده داریم که نیمی از آنها از ناحیه همسترینگ بوده است.

ستوده در پایان گفت:

تا الان چند بار از کاروان استقلال تست کرونا گرفته شده که خوشبختانه همگی منفی بوده است. ضمن این که نماینده پزشکی مستقر در هتل نیز از باشگاه استقلال بابت همکاری همه جانبه و کامل در اجرای تست ها تشکر و قدردانی کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند

 پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در ۱۰ دقیقه پایانی بازی با شمس آذر قزوین نصف جان‌مان کرد.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال در 10 دقیقه پایانی بازی با شمس آذر ما را نصف جان کرد. کاری ندارم که بدنسازی تیم چطور پیش رفته است، ولی نباید یک تیم در 10 دقیقه پایانی به راحتی به استقلال فشار بیاورد. استقلال صدرنشین لیگ است و نباید اینطور بازی کند. مشکل یا از بدنسازی است یا به لحاظ روحی و روانی نتوانسته بودند تا آخر تمرکز داشته باشند. استقلال یکی دو بازی در خط دفاعی خوب کار می‌کند، ولی به یکباره می‌بینیم در چنین بازی ناهماهنگی بیشتر نشان داده می‌شود. البته مصدومیت و محرومیت‌ها بی‌تأثیر نیست.

وی در ادامه افزود: استقلال در دقایق پایانی در لاک دفاعی فرو رفت. جواد نکونام هم تعویض‌های بدی انجام داد. از دقیقه 70 مشخص بود که بلانکو و مهرداد محمدی خسته هستند. ابوالفضل جلالی و صالح حردانی نیز همین شرایط را داشتند و باید زودتر تعویض می‌شدند. این سلیقه مربی بود که چطور تعویض کند، چیزی که اما ما می‌دیدیم باید زودتر تعویض می‌شدند.

رشیدی در مورد بازی بعدی استقلال که با تراکتور در تبریز خواهد بود، خاطر نشان کرد: همه بازی‌ها سخت است و نمی‌توان گفت این هفته استقلال کار سختی دارد. تیم‌ها در نیم‌فصل دوم شناخت کاملی از هم دارند و می‌دانند از بازی چه می‌خواهند. تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد باید دنبال پیروزی باشد. سرمربی استقلال باید به لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار و آنها را آماده پیروزی کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!