Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند پروژه‌های آموزشی و خدماتی، امروز (جمعه ۴ مهر) با حضور استاندار خوزستان در شهرستان بهبهان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، استاندار خوزستان امروز (جمعه 4 مهر) به شهرستان بهبهان سفر کرد. در این سفر پروژه‌های اداره کل نوسازی مدارس کلنگ زنی و افتتاح شد؛ همچنین برای تامین تجهیزات مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان هماهنگی لازم انجام شد و رفع خطر آبگرفتگی زمین‌های کشاورزی در مناطق روستایی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«غلامرضا شریعتی» در حاشیه این سفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در روستای تیلاکوئی و روستای مسیر امامزاده سید محمد وجود دارد زمین‌های کشاورزی در مواقع سیلابی شدن جریان آب در معرض خطر آبگرفتگی و خسارت هستند.

 

استاندار خوزستان افزود: امروز پس از بازدید میدانی از این منطقه مقرر شد مدیرکل مدیریت بحران استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی در هفته آینده شرایط را به همراه فرماندار بررسی کنند و طرحی برای بهبود مسیر و اصلاح لازم جهت پیشگیری از تخریب زمین‌های کشاورزی منطقه تدوین و اجرایی شود.

 

وی اضافه کرد: امروز همچنین در دانشگاه فرهنگیان حضور پیدا کردیم؛ خوشبختانه واحد خواهران دانشگاه فرهنگیان بهبهان راه‌اندازی شده و آغاز به کار کرده و خوابگاه این دانشگاه برخی از تجهیزات و امکانات نیاز داشت که بنا شد ظرف این هفته تامین شود.

 

شریعتی تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان بهبهان که در گذشته تعداد 46 دانشجو پذیرش داشت در طول سه سال گذشته با همت آموزش و پرورش بیش از 460 دانشجو پذیرش داشته که کار بسیار ارزشمندی است و امیدواریم این صدقه جاریه ادامه داشته باشد تا کمبود معلم در سطح استان تا حدودی جبران شود.

 

وی عنوان کرد: سه مدرسه 12 کلاسه، 9 کلاسه و 6 کلاسه نیز با همکاری اداره کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز استان در بهبهان کلنگ‌زنی شد که امیدواریم ظرف یک سال تا یک سال و نیم آینده ساخته شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

 

استاندار خوزستان در پایان یاد آور شد: همچنین یک نمازخانه نیز به یاد و خاطره شهید سید رضا میر از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس در هنرستان بهبهان افتتاح شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر به بهبهان غلامرضا شریعتی افتتاح پروژه دانشگاه فرهنگیان استاندار خوزستان کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان

اکبر محمدی در بازید از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و در نشست با رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان کردستان گفت: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال در سطح استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان افزود: با پیگیری‌های استاندارد کردستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از مراکز تخصصی قلب، سرطان، پیوند استخوان در استان کردستان هستیم.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در خصوص اقلام دارویی ضروری و مورد نیاز بیماران خاص شاهد بروز کمترین چالش از نظر کمبود در این زمینه در سطح استان خواهیم بود و در برنامه‌های آتی بتوانیم نسبت به گسترش خدمات در بخش توریسم درمانی هم گام‌های جدی در این زمینه برداریم.

راه اندازی ۸ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و بهداشتی کردستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: در حوزه آموزشی ۸ رشته جدید به دانشگاه اضافه شده که شامل رشته‌های دستیار عفونی، ارولوژی، phD پژوهشی پزشکی سلولی مولکولی و نیز احداث دانشکده داروسازی و فناوری‌های نوین است.

فریدون عبدالملکی گفت: کلنگ زنی ۲ بیمارستان به مطالبه عمومی تبدیل شده است که امیدواریم با همکاری مدیران استانی هرچه سریعتر ساخت این دو پروژه به تمام شود و به چرخه ارائه خدمات وارد شود.

وی افزود: فراهم کردن انبار‌هایی برای بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ الاسلام، دارویی و تجهیزات پزشکی و همچنین تامین ملزومات آزمایشگاهی از جمله نیازمندی‌های ما در حوزه غذا و دارو است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان کردستان به ارائه خدمات به مردم در ۱۶ بیمارستان دانشگاهی و یک بیمارستان سیار اشاره کرد و گفت: بیمارستان سیار برای موارد غیر مترقبه است که نیاز به تکمیل تجهیزات پزشکی و تکمیل محلی برای نگهداری آن داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از سکونتگاه های غیر رسمی بهبهان
  • کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور فرسفج خیرآباد
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان