Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاوه ستوده، پزشک تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که وریا غفوری کاپیتان استقلال به دیدار فردا شب مقابل الاهلی عربستان نمی‌رسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،کاوه ستوده، پزشک استقلال در خصوص آخرین شرایط بازیکنان این تیم به رسانه باشگاه گفت: خوشبختانه شرایط بازیکنان خوب است. وریا غفوری به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ به دیدار فردا نمی‌رسد و روزبه چشمی هم کمی احساس درد در ناحیه کشاله دارد که زیر نظر کادر پزشکی مراحل درمانش را سپری میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فشردگی و طولانی شدن مسابقات لیگ و جام حذفی فشار زیادی به بازیکنان وارد کرد و حالا هم که سه روز یک بار بازی داریم و فرصت ریکاوری و استراحت کافی تا شروع مسابقات لیگ قهرمانان نداشتیم. بر اساس اعلام AFC در لیگ قهرمانان 30 بازیکن آسیب دیده داریم که نیمی از آنها از ناحیه همسترینگ بوده است.

پزشک تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: تا الان چند بار از اعضای تیم استقلال تست کرونا گرفته شده که خوشبختانه همگی منفی بوده است. ضمن این که نماینده پزشکی مستقر در هتل نیز از باشگاه استقلال بابت همکاری همه جانبه و کامل در اجرای تست ها تشکر و قدردانی کرد.

سعادتمند: بعد از پایان لیگ قهرمانان آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارم/امیدوارم زودتر به ایران برنگردیم!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

کد خبر 845187 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند