Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@06:02:06 GMT

مبتلایان به کرونا در آمریکا از ۷میلیون نفر گذشت

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۸۴۹۰

مبتلایان به کرونا در آمریکا از ۷میلیون نفر گذشت

دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا در تازه‌ترین آمار خود اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از مرز ۷ میلیون نفر فراتر رفته است.

به گزارش مشرق، دانشگاه جانز هاپکینز شامگاه جمعه گزارش داد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از ۷ میلیون و ۵ هزار نفر رسیده است.

این دانشگاه همچنین تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور را ۲۰۳ هزار و ۲۴۰ نفر گزارش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا هفته قبل ادعا کرده بود اوایل ماه اکتبر یا احتمالا نیمه آن، توزیع واکسن کرونا آغاز می‌شود.

پیش از آن اما «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در واکنش به پنهان‌کاری «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور درباره میزان خطر ویروس کرونا گفت او با انجام ندادن وظیفه خود، به مردم آمریکا خیانت کرده است.

نمودار ابتلا و تلفات ویروس کرونا در حالی شیب صعودی تندی به خود گرفته که بامداد پنجشنبه تعداد کسانی که در جهان به این بیماری مبتلا شدند از ۳۲ میلیون نفر عبور کرد.

 سازمان بهداشت جهانی امروز هشدار داد در صورتی که اقدام جمعی صورت نگیرد تعداد قربانیان ویروس کرونا در سرتاسر جهان به ۲ میلیون نفر خواهد رسید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین آمریکا دانشگاه ویروس کرونا ویروس کرونا میلیون نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور

به گزارش خبرآنلاین ،طبق اعلام مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹ هزار و۴۴۳ مورد چندقلوزایی در کشور به ثبت رسیده است.

ایسنا در خبری نوشت:بر اساس این گزارش، از این تعداد ۱۸ هزار و ۷۵۰ رویداد دوقلو، ۶۷۱ رویداد سه قلو، ۲۰ رویداد چهار قلو وتعداد ۲ رویداد پنج قلو بوده است.

مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: بر این اساس حدود ۳.۷ درصد ولادت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲ مربوط به چند قلوزایی بوده است که استان‌های تهران با ۵ هزار و ۷۸۷ رویداد، خراسان رضوی با ۳ هزار و ۸۴۷ رویداد و خوزستان با ۳ هزار و ۱۰۶ رویداد بیشترین تعداد چندقلوزایی را در کشور به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس گزارش مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال، بر اساس آمارهای سال ۱۴۰۲ بیشترین تعداد ولادت‌ها به میزان ۴۰۵هزار و ۹۳۳ نوزاد مربوط به دومین فرزند بوده است.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896474

دیگر خبرها

  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور است
  • این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • فریبکاری در دنیای ویروس‌ها!
  • افزایش ۳۷ درصدی بستری شدگان در کردستان طی ایام نوروز
  • ویروس‌ها هم کلاهبرداری می‌کنند