Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@07:46:23 GMT

بی ام و جریمه شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۸۵۲۵

بی ام و جریمه شد

آمریکا خودروسازی بی ام و را به دلیل ارایه اطلاعات غلط، ۱۸ میلیون دلار جریمه کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، آمریکا اعلام کرد به دلیل ارایه اطلاعات غلط در خصوص آمار فروش دو زیر مجموعه شرکت بی ام و، این خودروساز آلمانی به پرداخت یک جریمه ۱۸ میلیون دلاری محکوم شده است.

طبق گفته کمیسیون اوراق بهادار آمریکا، در بازه زمانی ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ بی ام و از طریق ارایه آمار غلط فروش توانسته است جایگاه نخست را در بین دیگر خودروسازان حاضر در بازار آمریکا کسب کند و تصویر نادرستی از اختلاف بین میزان فروش واقعی خود در آمریکا با میزان هدف گذاری شده را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال بی ام و با رد ادعای آمریکایی ها گفته است هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت کند این شرکت دست به ارایه آمار نادرست فروش زده است. 

در بیانیه بی ام و آمده است این خودروساز به دقت به ضوابط تعیین شده پایبند بوده است و اتهامات مطرح شده احتمالا ناشی از سو برداشت بوده است. با این حال کمیسیون آمریکایی بی ام و را متهم به دستکاری در آمار فروش از طریق پرداخت پول به نمایندگی های خود در آمریکا و احتساب خودروهای فروش نرفته به عنوان خودروهای فروخته شده با تسهیلات کرده است. 

طبق اعلام کمیسیون اوراق بهادار آمریکا، اقدام خودروساز آلمانی باعث فریب سهامداران این شرکت و ارایه اطلاعات نادرست در خصوص میزان تقاضا و سهم این خودروساز از بازار خودروی آمریکا شده است. 

بی ام و به نسبت دیگر خودروسازان آلمانی سرمایه گذاری بیشتری برای حضور در بازار خودروی آمریکا انجام داده و کارخانه تولید محصولات این شرکت در کارولینای جنوبی، یکی از بزرگ ترین کارخانه های خارج آلمان این شرکت است که برای حدود ۱۱ هزار نفر اشتغال  زایی کرده است. بازار آمریکا یکی از سه بازار اصلی این شرکت در کنار اتحادیه اروپا و چین محسوب می شود. 

پیش از این نیز کمیسیون اوراق بهادار آمریکا به دلیل مشابه شرکت خودرویی فیات- کرایسلر را ۴۰ میلیون دلار جریمه کرده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بی ام و

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروردین ۱۴۰۳ و آشتی‌ای که میان مردم و هنر هفتم رقم خورد

فرودین ۱۴۰۳ یکی از نقاط اوج در سینمای ایران بود، چرا که تعدادی از فیلم‌های جشنواره فجر چهل‌ودوم که در ایام جشنواره نیز مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت به‌عنوان فیلم‌های اکران نوروزی اعلام شد و بر این اساس و طبق آمار شاهدیم که سینماها با ۶۵ هزار و ۳۸۸ سانس، فروشی ۱.۴۶۰.۲۳۸.۸۸۰.۰۰۰ ریالی داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرودین ۱۴۰۳ یکی از نقاط اوج در سینمای ایران بود و البته که این موضوع، امری دور از ذهن نبود چرا که تعدادی از فیلم‌های جشنواره فجر چهل‌ودوم که در ایام جشنواره نیز مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت به‌عنوان فیلم‌های اکران نوروزی اعلام شد و بر این اساس و طبق آمار شاهدیم که سینماها با ۶۵ هزار و ۳۸۸ سانس، توانستند ۲ میلیون و ۳۳۸ هزار و ۴۷۱ مخاطب را به خود جذب کنند و فروشی ۱.۴۶۰.۲۳۸.۸۸۰.۰۰۰ ریالی داشته باشند.

عملکرد انفرادی فیلم‌ها

فیلم‌های سینمایی «تمساح خونی» با فروش بیش از ۸۸ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۲۴ میلیارد و ۸۳۲ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از بیش از ۱۸ میلیارد و چهار میلیون تومان، «آپاراتچی» با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۶۸ میلیون تومان و «نوروز» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۷۱۹ میلیون تومان رتبه‌های اول تا پنجم جدول فروش فروردین ۱۴۰۳ را به خود اختصاص دادند.

همچنین فیلم‌های «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۵۴۸ میلیون تومان، «پرویزخان» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۲۷۱ میلیون تومان، «روشن» با فروش بیش از ۱۷۱ میلیون تومان و «مسافری از گانورا» با فروش بیش از ۴۰ میلیون تومان در رتبه‌های ششم تا دهم جدول فروش فروردین قرار گرفتند.

اگر نگاهی به آمار فروش روزانه سینما در فروردین نیز داشته باشیم، به این نتیجه می‌رسیم که روز سه‌شنبه، هفتم فروردین با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۵۲۶ میلیون تومان، پرفروش‌ترین روز و سه‌شنبه، بیست‌وهشتم فروردین با ۱۸۱ هزار و ۲۱۱ نفر پرمخاطب‌ترین روز نخستین ماه از سال جدید محسوب می‌شوند.

به گزارش ایمنا، در فروردین شاهد تنوع ژانرهای اکران و به‌نوعی تحقق عدالت بودیم، بر این اساس هرچند فیلم‌های طنز به روال قبل در صدر جدول قرار داشت، اما باید به این نکته توجه داشت که با حضور ژانرهای کمدی، اجتماعی، دفاع مقدس و کودک و نوجوان سینماها جذب مخاطب بیشتری داشتند و در ادامه دستاوردهای فراوانی خواهد داشت.

کد خبر 746475

دیگر خبرها

  • چراغ سبز افزایش قیمت خودرو داده شده
  • قدر دانی زلنسکی از آمریکا/ بایدن وعده داد: کمک ها نظامی بسرعت به کی یف ارایه می شود
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • با ارزش ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد
  • آمار عجیب ترنت الکساندر آرنولد؛ مشارکت سه رقمی در گل‌های لیورپول به عنوان مدافع
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • باارزش‌ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد
  • فروردین ۱۴۰۳ و آشتی‌ای که میان مردم و هنر هفتم رقم خورد